BMW E60 benzyna+gaz, jaki silnik? Do 40 tyś.

24 Kwi 2017, 07:36

Witam, przymierzam się do kupna E60, zależy mi na silniku benzynowym i fajnie gdyby miał gaz, jeżeli nie to sam kiedyś założę.
Biorę pod uwagę silniki 2.5/3.0/4.4 ewentualnie 2.2
Wiem że najlepsze pod gaz będzie 4.4 ale mało ich na rynku i najbardziej skłaniam się na silnik 2.5 lub 3.0
Druga sprawa jaką skrzynię wybrać, czy ewentualny remont automatu to cena z kosmosu?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Vogue
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 177
Prawo jazdy: 14 04 2012
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Lexus GS 300
Silnik: 3.0 V6 249KM
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

24 Kwi 2017, 07:51

Ja na Twoim miejscu szukalbym 3.0 stara niezawodna konstrukcja.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16663
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

24 Kwi 2017, 08:23

też jestem za 3,0 - sprawdź tylko czy się nie poci i czy nie ma jakiś objawów zużycia pompy wody

Remont automatu to ok. 4000-5000zł z wymianą oleju. Od tego nie uciekniesz, bo dotyka prawie każde e60 z przebiegami 250tys. + (info z forum BMW). W manualu masz znowu sprzęgło i dwumasę.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

24 Kwi 2017, 20:49

Narazie jest etap poszukiwań, nie napalam się, patrzę chłodnym okiem na ogłoszenia. Jednak skłaniam się na automat, ale jak trafi się zadbany manual to też wezmę. Dzięki za pomoc.
Vogue
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 177
Prawo jazdy: 14 04 2012
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Lexus GS 300
Silnik: 3.0 V6 249KM
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Autobusy piętrowe
    Dwa pokłady w autobusie oznaczają większą pojemność pasażerską, co przekłada się na większy zysk przewoźnika. Autobusy piętrowe mogą swobodnie manewrować w ciasnych uliczkach miast, gdzie wjazd zabierającym niewiele więcej ...