
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
krzysiek17 napisał(a): 2-3 tysiące mieć na najbliższe naprawy
krzysiek17 napisał(a):koszty części chyba sporo większe bo zamienników mało
galakty napisał(a):Brak zamienników = pewność że poprzednik nie drutował, bo po prostu nie mógł.
pkc napisał(a):Jak już zwracasz uwagę na IS250, to przy ewentualnych oględzinach zobacz jak samochód pracuję chwilę po rozruchu i czy nie wydaję niepokojących dźwięków, bo opinia o małej problematyczności tego auta może szybko pójść w las...
Ale tak czy siak, IS250 to samochód który w żadnym wypadku nie jest porównywalny do E60. Zupełnie inne gabaryty i przeznaczenie aut. Możesz się nieźle zdziwić jak małym samochodem jest Lexus. Nawet z przodu jest mało miejsca, nie wspominając o tyle. Osiągi też są mizerne jak na silnik jaki w tym aucie siedzi.
Ogólnie to ja bym na twoju miejscu zszedł do zwykłych aut segmentu D, jeśli priorytetem są koszty utrzymania.
pkc napisał(a):Osiągi też są mizerne jak na silnik jaki w tym aucie siedzi.
szybki napisał(a):No i widzisz tak się tworzy mity z satelity... IS pod względem wielkości jest to klasa 3ki więc psioczenie na wielkość tego auta przy e60 jest
Baza z danymi technicznymi samochodów marki BMW. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne BMW