Bmw e90 2,5 30-35 tys

23 Sie 2016, 18:55

Nie mam podejścia nie chcę nie lubię etc. Tylko tak jak napisałem audi nie spełnia kryteriów mocy a ford podoba mi się bardzo, dobrze się jeździ ale tata ma ten model.

Co powiecie na Saaba 93?
Ewentualnie Mazda 6 ii
Shohu
Nowicjusz
 
Posty: 8
Auto: Ibiza

23 Sie 2016, 21:17

Spokojnie, to był tylko przykład :ok:
Mazda może nie spełnić Twoich oczekiwań co do mocy, może z wyjątkiem 2.5, bo 3.7 to już USDM
Saaba warto szukać, zwłaszcza wersji Aero
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14209
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

23 Sie 2016, 23:20

Słyszałem że Saab jest awaryjny, czy ktoś to potwierdzi?
I rozwiniecie o bmw e90, czego się spodziewać, jakich kosztów się spodziewać i czy rzeczywiście tak drogo z serwisem?
Shohu
Nowicjusz
 
Posty: 8
Auto: Ibiza

24 Sie 2016, 06:43

moj znajomy miał, i jakoś chodził bez problemu, ale wiadomo jedno auto nie jest takie samo jakie drugie
Draningkiss
Nowicjusz
 
Posty: 9
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Audi A4

24 Sie 2016, 07:01

Shohu napisał(a):Słyszałem że Saab jest awaryjny, czy ktoś to potwierdzi?

Kolegi Saab już był holowany 3 razy i miał 2 inne usterki (zachciało mu się diesla do ciułania na krótkich odcinkach)

Jedna niezależna usterka od silnika to moduł blokady skrzyni biegów.
Padł mu intercooler.
Zapchał się EGR,
Po awaryjnym wypaleniu DPFa zapalił się check i nie gaśnie (uszkodził się czujnik jakiś)
Zdechł alternator
Hałasuje mu dwumasa
... i padło coś co spowodowało, że auto stoi już 1,5tyg. u mechanika.

Ogólnie jakby wybrał turbobenzynę to miałby problem tylko z modułem.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

24 Sie 2016, 10:26

dzida napisał(a):Ogólnie jakby wybrał turbobenzynę to miałby problem tylko z modułem.

Albo z intercoolerem, dwumasa, turbina, kablami, swiecami, cewkami i 2x wyzszym spalaniem :naughty:
W benzynie to wszystko tak samo pada, kwestia szczescia i ewentualnie przebiegu.
Ps. wszystkie te usterki co wymieniles, poza dwumasa to jakies niedrogie pierdoly. I przynajmniej polowe z nich mozna rownie dobrze przypisac do benzyny. Jedyne co to po prostu moze byc upierdliwe, ze "ciagle cos" i laweta, ale jak ktos kupuje wynalazek to tak jest...
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Powody, dla których warto kupić samochód klasy premium
    Kosztują więcej, ale oferują sporo w zamian. Auta luksusowe zapewniają prestiż, bardzo wysoki komfort i przyjemność z jazdy. Ich właściciele mogą także spodziewać się wyjątkowego traktowania w salonach i autoryzowanych serwisach ...

24 Sie 2016, 13:57

Ale dwumasa szybko pada w tym silniku. EGR i DPF też sprawiają problemy w tej wersji.

Spalanie to nie problem jak się założy LPG, czego teraz on żałuje. Alternator jest inny. Przwodów/kabli tam nie ma, a świece to grosze. Jedynie cewka i łańcuch z droższych rzeczy (zrobi się za koszt dwumasy w ON)
Turbo i intercoler pewnie dłużej by pożyły bo i takie silniki są z mniejszym przelotem.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

24 Sie 2016, 23:02

W takim razie będę musiał wczytać się o kosztach w przypadku e90 i to przekalkulować, bo widzę że z innymi opcjami raczej kiepsko.
Shohu
Nowicjusz
 
Posty: 8
Auto: Ibiza