Witam ,pisałem jakiś czas temu o problemie w dogrzewaniu się silnika w Bmw e91 ,było tak że na włączonym nawiewie temperatura zatrzymywała się na 78 stopniach ,jak wyłączyłem nawiew urósł do 90 stopni I po ponowym włączeniu nawiewu spadała do 88 -89 stopni I tak się już utrzymywała, po wizycie u mechanika który przeczyscil węże układu chłodzenia (stwierdził że są zapchane ,ale gdyby były to powinno się auto przegrzewać?
) było jeszcze gorzej ,temp silnika rosła max do 50 stopni ,nawet nie pomagało wyłączenie nawiewu ,druga wizyta u mechanika ,wymiana wkładu termostatu (nie pamiętam firmy coś na G ) brak efektu ,3 wizyta u mechanika wymiana wkładu termostatu na oryginalny ,teoretycznie auto się dogrzewa ,ale potrzebuje dłuższej trasy tak z 15-20 km z tym że temp rosnie max do 86 stopni ,na postoju spada o kilka stopni ,chociaż też nie zawsze dodam też że temperatury nie są specjalnie niskie bo od 2 do 5 stopni ,mam też bmw e46 disiel ,który grzeje się do pionu o połowę krócej, czy szukać dziury w całym czy coś jeszcze może być na rzeczy ? Dzisiaj zauwazylem że pod obudowa filtra powietrza czuć uciekajace powietrze ,wydaje mi się że z miejsca łączenia obudowy filtra powietrza z wentylatorem ,czy może mieć to jakiś wpływ? Z góry dziękuję za porady