Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tu akurat różnicy nie zauważyszodyszy napisał(a):ekonomia użytkowania mnie nie interesuje
Taki przebieg dla tych silników to nic specjalnego. Jak znajdziesz zadbany egzemplarz to na pewno sporo jeszcze pojeździsz. Oczywiście wersja 335d może być droższa w naprawie ale nie ma tu reguły i wyznacznika że tak musi być. Ja bym się skupił na znalezieniu sprawdzonego egzemplarza o który ktoś dbał.odyszy napisał(a):czy warto jest zakupić taki samochod raczej z przebiegiem około 200.000 gdyż to już są "starsze" auta, lub czy może lepiej i bezpieczniej jest zakupić 330d?
Kao napisał(a): Dawaj No jakieś konkrety co jest takiego drogiego i czego musi doświadczyć każdy użytkownik.
Kao napisał(a):Szybki to powiedz mi jedno.... skoro takie to złe i silnik i skrzynia to powiedz czemu do sportu najczęściej wymieraną skrzynią jest BMW od 3,0? hmmm.....
Czemu przy swapie diesla jednyny silnik jaki jest stosowany/rozchwytywany to 3.0d ?
Wszystkie offroadowe projekty na czym jezdzą? na 3.0d, ludzie z patroli wyrzucają wybuchające 2.8 i wkładają 3.0d ale pewnie są debilami
Kao napisał(a):Tamat wtrysków i turbin pominę w ogóle bo to ciut śmieszne. W mercedesie wtryski przebijając maskę potrafiły wyskoczyć i co? czemu nikt na to nie psioczy?
Baza z danymi technicznymi samochodów marki BMW. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne BMW