Bmw e92 vs audi a5

28 Wrz 2016, 21:05

Witam,

Dalej zastanawiam się nad kolejnym samochodem. Co byście wybrali pomiędzy audi a5 3.0l diesel w coupe a bmw 3 e92 w podobnej specyfikacji. Jakie są wasze za i przeciw każdego z samochodów. Cena do 70k

Pozdrawiam
ognistysmall
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 26 06 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.2 tdci
Paliwo: Diesel

28 Wrz 2016, 21:57

po co diesel w aucie coupe?
Inna sprawa, że wymiana rozrządu w 3,0TDI to 5tys. + drugie 5 wtryskiwacze...
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

28 Wrz 2016, 22:47

VAT, Im droższy samochód tym droższe części to chyba normalne i trzeba się z tym liczyć. :) a coś z komfortu i ilości miejsca, przyspieszenia?
ognistysmall
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 26 06 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.2 tdci
Paliwo: Diesel

28 Wrz 2016, 23:37

ognistysmall napisał(a):Im droższy samochód tym droższe części to chyba normalne i trzeba się z tym liczyć.


To samo miałem pisać, kolega Dzida chyba nie zauważa o jakich autach jest mowa..Fabia 1,2 zdecydowanie będzie tańsza w utrzymaniu.
Natomiast co tu mówić o 3,0 tdi, skoro komplet wtrysków do 1,9 tdi ASZ (A3/Golf IV) to ponad 3k nowe lub 1500 regenerowane, do tego sprzegło z dwumasem 1600 zł..kompletne turbo nowe ok 2 tys zł..a to auta za 15 000 a nie min, 75 tys jak Audi A5..

Moim zdaniem Audi A5, fajne auto ciekawsze wizualnie, E92 to taka limuzynka.
W sumie moim zdaniem wybór obojętny, A5 może być ciut szybsze no ale to też zależy o jakich wersjach mówimy, było kilka 3,0 TDI
Łokoj
Początkujący
 
Posty: 124
Prawo jazdy: 17 10 2005
Przebieg/rok: 27tys. km
Auto: Skoda Fabia
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

29 Wrz 2016, 00:02

Właśnie też się audi wydaje się większe, ładniej wygląda w środku. Chodzi o 240konna wersję quattro z napędem na 4
ognistysmall
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 26 06 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.2 tdci
Paliwo: Diesel

30 Wrz 2016, 08:30

Łokoj napisał(a):To samo miałem pisać, kolega Dzida chyba nie zauważa o jakich autach jest mowa..

Szkoda, że to ja zrobiłem prawie 20 zestawień z 78 samochodami z kosztami części aby ludziom uświadomić takie rzeczy, a Ty chwalisz swoje kreując się na bogacza :ok:

ognistysmall napisał(a):Im droższy samochód tym droższe części to chyba normalne i trzeba się z tym liczyć.

Chyba Ty też nie zrozumiałeś, opisu usterek. Często ludzie kupują wymarzone auto i nie stać ich na odpowiedni serwis stąd pełno u nas niedoinwestowanych Audi czy BMW. Ja tylko ostrzegałem, a nie stwierdzałem czy Cię stać.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Warsaw Extremizer Motor Cup / relacja
    10 Rocznica Imprez SSS – I RUNDA już za nami! Od 10 lat Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego organizuje imprezy motoryzacyjne. Zaczęło się od propagowania ¼ mili w Polsce. Obecnie SSS to nie tylko ćwiartka, a ...

30 Wrz 2016, 12:28

Zrozumiałem, kupić samochód to nie sztuka gorzej go później utrzymać. I zdaje sobie sprawę z kosztów. Nie ma o co się kłócić.

Pozdrawiam :)
ognistysmall
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 26 06 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.2 tdci
Paliwo: Diesel

30 Wrz 2016, 21:36

Bmw będzie tańsze w utrzymaniu, oba auta są już ok 10 lat na rynku więc nie przesadzajmy z tymi kosztami to nie Maserati. Grupie Vw lekko odwaliło z cenami częśći i serwisu. Polityka tego koncernu jest taka że cenami chcą zasugierować że audi jest premium.
Ostatnio edytowany przez mike, 01 Paź 2016, 02:01, edytowano w sumie 1 raz
Powód: wulgaryzm
fygfy
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 195
Auto: BMW E46
Silnik: 2.0ci 143KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

01 Paź 2016, 00:51

Po moim 12letnim accordzie to mnie już nic nie zaskoczy.. Rozrząd 5k deumasa ponad 3 itp. Po zniżkach ^^ wydaje mi się ze bmw jest mniej komfortowe przez opony i zawieszenie. Ahh będzie się trzeba wszystkim przejechać ;)
ognistysmall
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 26 06 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.2 tdci
Paliwo: Diesel

01 Paź 2016, 15:04

ognistysmall napisał(a):Po moim 12letnim accordzie to mnie już nic nie zaskoczy.. Rozrząd 5k deumasa ponad 3 itp.

:o
To te u nas w firmie po prostu są dobre albo... nieskręcone, bo 400tys. i nic z rozrządem.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

01 Paź 2016, 16:12

Nie no ja nie narzekam jakoś szczególnie. W sumie tylko łożysko w tylnym kole mi poszło. Rozrząd na łańcuchu zaczął halasowac i wolałem wymienić dla pewności. Też mam 270k z czego 70 sam zrobiłem. Po prostu nie ma zamienników i ceny części w razie w są dość spore :) samochód mogę każdemu polecić, nawet myślałem. O acco VIII ale jakoś chce coś innego.
ognistysmall
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 26 06 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.2 tdci
Paliwo: Diesel