BMW F20 brak ciśnienia na cylindrze ?

17 Gru 2019, 11:04

Witam , potrzebuje porady związanego z BMW f20 2.0 diesel. Oddałem auto do mechanika z problemem dość dużych drgań na zimnym silniku , po wizycie u mechanika stwierdził on ze jest to wina korbowodu ( koszt naprawy 3-5 tys zależne od wyjęcia silnika ) , chcąc potwierdzić jego przypuszczenia pojechałem do innego mechanika ten stwierdził ze to problem z klapami wtryskowymi , koszt niższy wiec postanowiłem mu zaufać lecz po zmianie tych klap problem nie ustał , wczoraj otrzymałem telefon ze postanowił sprawdzić ciśnienia na cylindrach co wyszło ? Brak ciśnienia na 3 cylindrze zamiast 27 jest 5-7 , koszt naprawy 9 tys.
Moje pytania
1. Jest sens podpinać auto do komputera? Wcześniej żadne błędy nie wyskakiwały , obroty na normalnym poziomie żadnych „skoków”
2. Ogólnie co możecie poradzić przy takim problemie bo nie ukrywam płacić 9 tys za naprawę mi się nie uśmiecha

Z góry dziękuje za pomoc
gregi14
Nowicjusz
 
Posty: 3

17 Gru 2019, 12:39

gregi14 napisał(a):1. Jest sens podpinać auto do komputera? Wcześniej żadne błędy nie wyskakiwały , obroty na normalnym poziomie żadnych „skoków”
Masz F20 więc samochód jest w miarę młody a dzisiaj diagnostyka opiera się głównie na sprawdzeniu błędów zapisanych w sterowniku. Powinno to zostać sprawdzone w pierwszej kolejności. Jak tego nie zrobiłeś to teraz wykonaj takie podłączenie i sprawdzenie.

gregi14 napisał(a):2. Ogólnie co możecie poradzić przy takim problemie bo nie ukrywam płacić 9 tys za naprawę mi się nie uśmiecha
Trzeba ustalić w czym dokładnie jest problem. Ja myślę że przy tak niskim ciśnieniu miałbyś wypadanie zapłonu na tym cylindrze i otrzymałbyś stosowny komunikat o błędzie, poza tym silnik pracowałby bardzo nierówno.

gregi14 napisał(a):wczoraj otrzymałem telefon ze postanowił sprawdzić ciśnienia na cylindrach co wyszło ? Brak ciśnienia na 3 cylindrze zamiast 27 jest 5-7
Jakie dokładnie wartości wyszły na poszczególnych cylindrach? Zrobił próbę olejowa na tym trzecim cylindrze?
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

18 Gru 2019, 08:47

Dzisiaj ma podjechać osoba i podpiąć komputer BMW to jeśli coś wyjdzie odrazu dam tu znać , co do wartości na poszczególnych cylindrach nie dał mi żadnej informacji i próby olejowej tez nie zrobił , rozumiem ze istotne jest zrobienie tych rzeczy o których wspomniałeś ?
gregi14
Nowicjusz
 
Posty: 3

18 Gru 2019, 09:03

Błąd wypadania zapłonu w dieslu? Jak nie ma ciśnienia to pewnie żadnego błędu nie otrzymasz a aby stwierdzić co się zuzylo to silnik do rozbiórki
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16662
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

18 Gru 2019, 13:43

gregi14 napisał(a):co do wartości na poszczególnych cylindrach nie dał mi żadnej informacji i próby olejowej tez nie zrobił
Warto znać dokładnie jakie są różnice i przy jakiej temperaturze silnika były robione. Próbę olejową warto zrobić.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Autobusy specjalne
    Autobusy są stosunkowo rzadko poddawane adaptacjom i wykorzystywane do innych niż tradycyjne zastosowań. Niemniej jednak czasami, szczególnie ze względu na duże wymiary nadwozi oraz wyższy niż w samochodach ciężarowych ...