REKLAMA
Dzień dobry,
Posiadam BMW F30 320d 163km z 2012 roku z silnikiem N47.
W samochodzie przy temperaturze na zewnątrz poniżej -3 stopnia po całym dniu niejeżdżenia samochodem pojawia się błąd niskiego ciśnienia oleju.
Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu błędu nie ma. W temperaturze powyżej 0 błąd ten nie pojawia się(jak samochód stoi w garażu).
Sprawdzając wskazanie czujnika ciśnienia oleju w programie diagnostycznym jak pojawia się błąd jest 0bar, ale wystarczy że na sekundę wyłącze i włączę samochód i jest 9bar. Jeżdżę tak od 2 miesięcy. Błąd pojawił mi się w tym czasie 5 razy.
Kupiłem nowy czujnik ciśnienia oleju. Czy do jego wymiany trzeba spuszczać cały olej? Czy po prostu wykręcić, więzić i podpiąć.
Co Państwo myślą o tej sytuacji?