Bmw

21 Cze 2013, 08:35

Czesc mam BMW 3 E36 przy prędkości większej niz80 zaczyna mi trząść się kierownica nie wyczuwam żadnych luzów w kole
lekac111
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: BMW

23 Cze 2013, 07:06

Ciśnie w oponach OK?
Koła wyważone?
Jaki rozmiar masz opon i jakie felgi?
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1427
Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

23 Cze 2013, 09:08

piotrpz87 napisał(a):Koła wyważone?
Z tym się zgodzę...ale jezeli biega o cisnienie w ogumieniu to wytłumacz mi jakie to ma znaczenie... :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

23 Cze 2013, 13:03

Mogą to też być zwichrowane tarcze hamulcowe.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

23 Cze 2013, 13:28

MotoAlbercik napisał(a):Mogą to też być zwichrowane tarcze hamulcowe.
MotoAl-ta dolegliwośc moze się pojawić w trakcie hamowania a nie w czasie normalnej jazdy...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

23 Cze 2013, 14:15

luzy na zwrotnicy,uwalona gałka kierownicza (rzadko daje takie objawy ale się zdarza) niewyważone koła, krzywa felga, uwalona tarcza hamulcowa (pęknięta), zła geometria zawieszenia (rzadko ale czasem), wybulona opona/krzywo wytarty bieżnik

ciśnienie w oponach można sprawdzić ale miało by ono znaczenie gdyby opona byłą duża (naleśniki w bmkach itp to małe kółka), poza tym widać by było różnice w ciśnieniu jeśli miało by to mieć znaczenie, bo ciśnienie musiało by być poniżej 1bara

co do kół najprościej sprawdzić zamieniając je z tylnymi, już wiadomo czy dotyczy to koła/opony/felgi, jeśli drgania dalej zostają szukać w zawieszeniu i układzie kierowniczym
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

28 Cze 2013, 16:09

Wyważenie koła kosztuje max 10. Pojedź wyważ 4 i zobaczysz co dalej. Mogą to być tez tarcze.
szymek90
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 11 03 2008
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: VW Passat B5
Silnik: 1.8T AEB
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997