Witam! Trochę mogę Ci o tych autach powiedzieć. Nie będę się wypowiadał o ich wyglądzie bo to rzecz gustu. Jeżeli chodzi o audi to powiem krótko: audi ma jedną wielką zaletę a mianowicie jakość wykonania zarówno nadwozia jak i wnętrza (sam jeżdżę A4) poza tym jeżeli nie ma napędu quattro i dość mocnego silnika to niestety niczym szczególnym się nie wyróżnia poza ceną zakupu oczywiście. Pomimo tego, że B6 ma wielowahaczowe zawieszenie z przodu i z tyłu to dużo gorzej się prowadzi od np. dużo tańszego forda mondeo, mazdy 6 czy hondy accord. Silnik 1.9TDI to udana jednostka pomimo już swojego wieku. Wadą jest dość głośna praca ale to zasługa pompowtryskiwaczy. Największą zaletą jednostki jest to, że ciągnie już od dolnych obrotów w przeciwieństwie do nowoczesnych diesli ze sztucznymi KM. Jeżeli chodzi o BMW to zapewne chcesz kupic auto już po FL. BMW w przeciwieństwie do audi w każdej odmianie nawet najsłabszej, najuboższej daje frajdę z jazdy. O właściwościach jezdnych nie muszę chyba pisać. Silnik ma 150 KM i 330Nm czyli dość sporo, ale niestety nie ma takiej charakterystyki jak TDI, jest cichszy bo po FL już na CR, ale potrzebuje dość wysokich obrotów. Awaryjność tych aut będzie pewnie podobna. Najszybciej rozleci się jak to w Polsce zawieszenie w obu autach aluminiowe (dość drogie części). Ogólnie ceny części zamiennych droższe do BMW. No i mechanicy bardziej oswoili się z "audicami". O passacie nie będę się wypowiadał bo on ma się nijak do w/w aut. Odpuść go sobie. To nie klasa premium. Ja osobiście wybrałbym BMW E46 ze względu na to, że jest to auto już po faceliftingu czyli większość niedróbek go już nie dotyczy. Jeżeli chodzi o spalanie to troszeczkę mniej będzie palić audi, ale nie są to duże różnice. Jeżeli chodzi o przebieg realny to w tych rocznikach będzie to już raczej ponad 200 tys. No chyba, że kupisz w polsce to pewnie połowę mniejszy
![Razz :razz:]()