REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Czujnik a raczej przełącznik podciśnienia nie ma wpływu na to czy iskra jest czy jej nie ma . Jego zadanie to odczyt obciążenia silnika ( obciążenie częściowe lub pełne ) Umożliwia wybranie jednej z dwóch tzw. map zapłonu . Sprawdzenie poprawności jego działania jest możliwe po uruchomieniu silnika . Poza tym czy sprawdziłeś czy na pewno są trzy występy na kole pasowym ?Mati3436 napisał(a):wszystko jest jak należy jedyne co w moim przypadku jest nie tak to brak sygnału z czujnika podciśnienia bo jeżeli dobrze zrozumiałem na wyłączonym silniku nie powinno być przejscia a w momencie krecenia silnikiem powinno być przejście a u mnie nie ma
Tutaj koledze wkradł się chyba błąd . Dostępna mi literatura podaje w zaokrągleniu 0,5 - 0,6 ohm. Dokładnie to 0,495 - 0,605 ohm w temperaturze 20 stopniMotoAlbercik napisał(a): Zmierz też cewkę zapłonową. Pierwotne powinno mieć między 500 z 600 ohm