Brak ładowania, obrotomierz wariuje ..

30 Sty 2012, 11:10

Mam golfa 2.Od jakiegoś czasu piszczał mi pasek od alternatora.Niedługo miałam go wymienić.Wczoraj jechałam do domu to po około 20 minutach jazdy przestała działać mi dmuchawa i światła stawały się coraz słabsze.Kontrolka od akumulatora się nie świeciła.Przejechałam tak ze 3 km (dotarłam do domu) świateł prawie wcale już nie było,długich tak samo.Dzisiaj mąż śćiągnął owy pasek i zakupił nowy w celu wymiany.Podłaczył prostownik do akumulatora.I teraz kiedy przekręcam kluczyk "na raz" to obrotomierz idzie do góry na ponad 3 i pół tys. obrotów.Co to może być?Proszę o szybką odpowiedź.
Ostatnio edytowany przez silvo44, 30 Sty 2012, 14:02, edytowano w sumie 1 raz
Powód: prosze poczytać regulamin - pkt 4 ! !
maniusia1
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 10 07 2007

30 Sty 2012, 13:59

Niekoniecznie to piszczał pasek - moze łożysko, a że brak jest ładowania - padł regulator ..
Wizyta u dobrego elektryka niezbędna raczej jest ..
Zdarza się, że przy padniętym altku zegary wariują ..
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2893
Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Raport: Fakty i Mity rynku samochodów używanych
    Rynek samochodów używanych w Polsce od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W 2024 roku zanotował znaczące ożywienie, osiągając najwyższy poziom aktywności od 2021 i wzrost o 31% w porównaniu do 2023. Wybór ...
    Opel Calibra GTC Concept
    Silnik 2.8, 325 KM. Bardzo podobna jest do Isignii, a ta jak wiadomo była i jest świetna. A wy co myślicie na temat nowej calibry? Jeszcze dodam, że ma kosztować około 200 tysięcy gdzieś to na angielskiej stronie przeczytałem. ...