Brak mocy Mercedes Vito 112 CDI 638 2001 r

01 Sie 2018, 23:28

Witam
Mam taki problem brak mocy VITO 638 2,2 CDI jedynie, co zrobiłem to wymieniłem 2 miedziane podkładki pod wtryskami. Sprawdziłem go na kompie dostałem taki błąd Regulacji ciśnienia w kolektorze dolotowym. Nie wiem, co robić w tej sytuacji, może ktoś miał coś podobnego.
Proszę o jakieś info
Marekus1225
Początkujący
 
Posty: 248
Prawo jazdy: 15 04 1979
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: bmw
Silnik: 3.00 diesel
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

01 Sie 2018, 23:50

Posłuchaj, lepiej będzie jak założysz 1 temat w dziale problemy techniczne a nie co jakiś czas otwierasz nowe tematy z zagadkami, tu zmieniłem podkładki tam zmieniałem przepływomierz jeszcze gdzie indziej EGR. Łatwiej będzie komuś pomóc jak będzie to wszystko po kolei poukładane.

Możesz też poprosić moderatora o uporządkowanie Twoich wcześniejszych tematów w jeden wtedy wszystko będzie rozjaśnione
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16516
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

02 Sie 2018, 00:50

No tak otworzyłem nowy temat ale z tego powodu że nie otrzymałem odpowiedzi na tamte pytania choć w tej chwili najważniejszy jest ostatni problem. Pytania co zadałem wcześniej raczej są nie aktualne. Zostały ogarnięte. Dzięki za uwagę następnym razem postaram się kontynuować w jednym poście.
Marekus1225
Początkujący
 
Posty: 248
Prawo jazdy: 15 04 1979
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: bmw
Silnik: 3.00 diesel
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

02 Sie 2018, 08:34

Już wcześniej miałeś problem z mocą więc może być to powiązane że sobą, teraz wskazuje na zawór regulacji ciśnienia turbo
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16516
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

02 Sie 2018, 22:08

Ok dzięki tak masz rację właśnie ten zawór dzisiaj ogarnąłem zakładając pompę wody odłączyłem je od zaworku i to był problem, Nie wiedząc, że to takie ważne i nawet nie wiedziałem, co to jest teraz wiem człowiek uczy się całe życie i tak jest durny. Teraz autko chodzi tak jak powinno duże
Dzięki za prawidłową informację.
Marekus1225
Początkujący
 
Posty: 248
Prawo jazdy: 15 04 1979
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: bmw
Silnik: 3.00 diesel
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

03 Sie 2018, 21:12

Witam
Wszystkich Męczę was od dłuższego czasu, ale tak jakoś wychodziło, że miałem problem za problemem. Ale to najważniejsze już ogarnąłem, ale w między czasie wyszedł następny, ale myślę, że już ostatni. Gdzieś Miesiąc temu nabiłem Klimę po nabiciu było wszystko ok po sprawdzeniu, kiedy została nabita więcej nie sprawdzałem, ponieważ nie miałem potrzeby, teraz włączyłem i okazało się, że brak Klimy. Freon na pewno jest i brak wycieków sprawdziłem auto na kompie i dostałem taki błąd.

Szyna can błąd komunikacji silnika.
Sygnał CAN sprężarki AC wyłączony.
:( Może ktoś ma pojęcie gdzie szukać przeczymy będę bardzo wdzięczny za pomoc
Marekus1225
Początkujący
 
Posty: 248
Prawo jazdy: 15 04 1979
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: bmw
Silnik: 3.00 diesel
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Corolla E12 T-Sport Compressor (2005–2007)
    W 2004 roku na rynek weszła, zaprojektowana całkowicie od nowa i po raz pierwszy w europejskim biurze Toyoty w Nicei, Corolla E12. W gamie pojawiła się także, najmocniejsza w historii cywilnych Corolli, wersja T-Sport Compressor. ...