REKLAMA
Witam,
Proszę o pomoc z problemem, samochód przestał reagować na przekręcanie zapłonu, przy otwarciu auta oraz przekręceniu zapłonu licznik jest martwy, kompletnie nic się na nim nie wyświetla. Auto nie reaguje na przekręcenie, ani nie uruchamia zapłonu ani nie kręci.
Pacjent: Golf MK V 2008r 1.4 TSI 103kW/140 PS GT Sport BMY
Ogólny problem z autem polegał na tym że auto pobierało prąd na postoju, po pomiarze okazało się że pobiera ponad 1,3 A. Po sprawdzeniu bezpieczników okazało się że po wyjęciu bezpiecznika 15A w gnieździe F8 komory silnikowej problem znika. Po zamontowaniu fabrycznego radia oraz ponownym wpięciu bezpiecznika problem znikł pojawił się natomiast nowy.
Po przekręceniu kluczyka okazało się że auto nie reaguje kompletnie, brak zapłonu oraz martwe zegary. Oprócz tego prąd dochodzi do kabiny normalnie, działa oświetlenie kabiny, radio, światła, samochód reaguje na kluczyk, po naciśnięciu przycisku na pilocie otwiera i zamyka się.
Sprawdziłem:
- połączenie masy w komorze silnika oraz pod kierownicą
- sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i dla pewności zastąpiłem je nowymi
- sprawdzony akumulator
- dodatkowo wymieniłem kostkę stacyjki
Niestety nie mam możliwości podpiąć auta pod komputer.
Proszę o podpowiedz co jeszcze powinienem sprawdzić i gdzie szukać problemu, czy jest może jakiś bezpiecznik lub przekaźnik który odpowiada za pracę zapłonu?
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.