Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
To praktycznie takie same silniki bo ten drugi zyskał większą pojemność za sprawą zwiększenia średnicy cylindra z 82 do 83 mm. Dodatkowo przy tych silnikach montowany był DPF i EGR przez co ta wersja może być bardziej problematyczna przy większych przebiegach. Jak bym na Twoim miejscu celował w 1.9 JTD 120KM czyli wersję 8V. Te mocniejsze 16V uchodzą za bardziej awaryjne.ggg11 napisał(a):fiata bravo 1.9(150km)/2.0 jtd
To lżejsze auto od poprzednika i ten silnik z taką mocą na pewno lepiej sobie z nim radzi. Sam silnik również jest jedną z lepszych jednostek diesla które do tego w połączeniu z manualna skrzynią biegów potrafią mało palić szczególnie w trasie. Tych samochodów z silnikiem 1.9 jest dosyć mało i większy wybór będziesz miał u poprzednika.ggg11 napisał(a):Poza tym myślałem jeszcze o astrze h gtc 1.9 150km
Wszystko zależy jak na to patrzysz i jak mocno liczą się koszty użytkowania takiego autaggg11 napisał(a):przyjmę propozycję innego mocnego kompakta z dieslem. Chociaż wątpię, że jest coś lepszego
Rokiko napisał(a): Jak bym na Twoim miejscu celował w 1.9 JTD 120KM czyli wersję 8V. Te mocniejsze 16V uchodzą za bardziej awaryjne.
Rokiko napisał(a):. Sam silnik również jest jedną z lepszych jednostek diesla
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
trech napisał(a):Również zastanawiam się nad Fiatem Bravo w dieslu. Czy wersja 1.9 Multijet 120 km sprawdzi się na autostrady, bo z tego co się orientuje to jest tam tylko skrzynia 5 biegowa. Czy lepiej na dłuższe trasy 1.9 150 km albo poszukać nowszych 1.6/2.0?
Czy to prawda że 2.0 jest bardziej oszczędny niż 1.9 150km?
Baza z danymi technicznymi samochodów marki FIAT. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne FIAT