Moc i ekonomia, czyli hybrydowa wersja Toyoty Yaris Cross pod lupą Już po kilku miesiącach od rynkowego debiutu stało się jasne, że Toyota Yaris Cross pretenduje do miana europejskiego bestsellera. Rok po premierze, prognozy się sprawdziły - Japończycy trafili w dziesiątkę, bo miejski crossover ...
Czy autostrada może zahipnotyzować kierowcę? Czy zdarza ci się przejechać kilkadziesiąt kilometrów i zupełnie tego nie pamiętać? Dotykający kierowców na dłuższych, prostych i monotonnych odcinkach drogi stan tzw. hipnozy drogowej czy autostradowej niejednokrotnie ...
do roboty tak żęby po okolicy sie kręcił i w miare wyglądał passata nie będę piłował po za tym 1.6 szału nie robi a calibra 10cm od ziemi nawet nie ruszy a do głównej drogi mam 1km
To ja bym brał Nive ze wzgledu na centralny dyfer i w razie czego blokada i reduktor. Do tego zawsze lepiej zniesie dojazd po śniezycy, bardziej odporne podwozie i przedewszystkim prześwit wiekszy niż w plaskaczu
[ Dodano: 2 Grudzień 2010, 16:27 ] Aha i w porównaniu do Frontery to raczej wygodniejsza jest Niva, przynajmniej jeśli chodzi o rodzaj zawieszenia, w Nivce tył na springu a przód niezależny na springu a w Fronterze przód niezależny na drążkach ale tył na resorze ( po sprężyny to sam koniec produkcji więc nie te pieniądze)
z tym paskiem to fajna sprawa
isuzu nie chciał bym się pakować w ten rocznik potem ciężko będzie sprzedać na wiosnę
a nivia no zawieszenie ma super ale naprawdę przeraża mnie ten wygląd
Pytanie trochę z innej beczki czy Niva ma dobre ogrzewanie czy takie jak fabrycznie w uaz-ach ? Jak tak to trzeba przeszkolenie na Syberii przechodzić aby wytrzymać jazdę w mrożne dni.
Nivka ma całkiem niezle, UAZ też nie miał tragicznego pod warukiem że był z hard-topem a nie brezentem No i zaletą Nivy jest to żę zawsze zapali i części są bajecznie tanie
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.