Budżetowa szosa. Decathlon?

11 Sie 2015, 11:47

Witam :)
Jak pewnie wiecie, albo i nie, jestem kolarzem pół profesjonalistą. W zasadzie to moja druga - po motoryzacji - największa pasja :mrgreen: Lato zbliża się ku końcowi, na horyzoncie widać już oznaki rychło nadchodzącej jesieni - chociaż bardziej jako kolaż, bo normalny człowiek dalej widzi temperaturę jak w piekle :wink: Ale cóż z tego, że kończy się lato?
Ano to, że pora zakupić jakiegoś jednoślada na sezon jesień - zima - wczesna wiosna.
Czemu szosa, zwłaszcza, że uprawiam raczej MTB? Wszyscy wiemy jak wygląda u nas jesień czy zima - śniegu nie uświadczysz, za to mokro (zwłaszcza po lasach), więc i takie MTB przy moim użytkowaniu (wmawianie sobie "nie wjeżdżaj tam bo sobie up****isz sprzęt a nie masz go gdzie czyścić" nic nie daje, instynkt ciągnie do lasu :D ) oraz mieszkaniu w bloku jest dość uciążliwe . Padło więc na sprzęt, który nie prowokuje do wjazdu w teren trudniejszy niż nasze piękne asfalty :D
Żeby było po bożemu
= Budżet- celuję w 1.5k, ale mogę naciągnąć na max 2k
= Rejon- sklep sportowy :mrgreen: używek raczej nie biorę pod uwagę, bo to nigdy nie wiadomo
= Użytkowanie- asfalt, jeśli pogoda będzie łaskawa to co dwa dni rutynowe "treningi" ok 60km, no chyba że wciągnę się na tyle i sprzęt będzie tak lekki, że będzie to większy dystans :roll:
= Własne potrzeby- bezawaryjność, stosunkowo dobre wykonanie (czego można oczekiwać za taką kasę), trwałe napędy, ogl przyjazny w użytkowaniu - to mój pierwszy taki sprzęt, zawsze było MTB :wink:
Oto moje typy
http://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-500-fb-id_8322664.html
http://www.decathlon.pl/triban-500-id_8331913.html skłaniam się ku temu, bo więcej biegów, lżejszy a droższy tylko o 2 stówki
Ogl robię zakupy w tym sklepie, ale jeszcze tak dużej rzeczy nie kupowałem :mrgreen:
http://www.kross.pl/pl/road/vento-1-0 też fajny, ale musiałbym naciągnąć max budżet no i nie ma pedałów w zestawie :angry: