REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
juz te czasy się skończyły, teraz wszystko z gownolitu co ledwo 100 tys dojeżdża bez awarii silnika. Szczerze mówiąc nie wiadomo co polecić, wszystko na podobnym poziome więc poprostu należy kupić to co Ci odpowiada w jak najlepszym stanie.Bac napisał(a):Ważne by był jak najmniej awaryjny i nie drogi w serwisowaniu.
Bac napisał(a):Hmm aż tak teraz się sypią?
Kao napisał(a):No nie do końca tak jest
nie potrzebuje, mam go w jednym palcu, na ostatnie 4 jakie miałem 2 miały silnik wymieniony na gwarancji, trzeci 2 miesiące po gwarancji padł (chodz tez nie do końca) męczę się z nim już półtora roku, każdy z nich ma stos faktur z forda na sprzęgła skrzynie i silniki kpl pompy adblue. I innych pierdół, Każdy z nich nie miał nawet 100 tys a najgorszy niespełna 60. Mój wniosek jest taki ze jest poprostu są mocno i obniżone jakościowo bo nowinek technologicznych tam nie ma bo takie rzeczy jak adblue czy wstępne pompy obiegowe to juz standard.szybki napisał(a):Pogadaj z silnikówcami o nowym 2,0 ecosreko z Transita
Kao napisał(a):Mój wniosek jest taki ze jest poprostu są mocno i obniżone jakościowo bo nowinek technologicznych tam nie ma bo takie rzeczy jak adblue czy wstępne pompy obiegowe to juz standard.
Kao napisał(a):tych czasach lepiej kupić sobie mastera 3 zrobić ew generale włącznie z łożyskami skrzyni i mieć spokojna głowę