Autobahner napisał(a):Myślałem również nad Roverem 75, wizualnie bardzo ten samochod mi się podoba.
Od niedawna użytkuję roverka 75. Początkowo trochę mnie drażnił ale im dłużej nim jeżdżę tym bardziej go lubię. Nie jest tak dobrze wyciszony jak BMW serii 5 ale trochę lepiej niż np. bmw e46. Podobno r. 75 zbudowany jest na desce podłogowej e46 ale w 100% nie mogę tej informacji potwierdzić. Zawieszenie tylne pochodzi z e46.
75 jakością wykonania wnętrza do pięt nie dorasta bmw serii 5 za to jest porównywalna z bmw e46.
Niewątpliwym plusem 75 jest wygląd, wygląda na samochód o wiele droższy niż jest w rzeczywistości. Elegancji dodaje mu duża ilość chromowanych elementów jak i prawdziwe drewno we wnętrzu. W końcu 75 została okrzyknięta jaguarem dla ubogich
![Szczęśliwy :D]()
Masz do wydania 15 tys. co pozwoli Ci na zakup 75 z absolutnie najwyższej półki w stanie prawie idealnym.
Autobahner napisał(a): Jeśli chodzi o Rovery to doradźcie jakiś dobry, ponoc 1.8 sie nie nadaje.
Ja akurat mam to 1.8 120KM. Zakupu dokonywałem świadomie wiedząc, że na oszałamiające osiągi liczyć nie mogę. Jednak kupiłem ten samochód bardzo okazyjnie w super stanie technicznym by pojeździć nim do kwietnia- maja. W mieście te skromne 120KM wystarcza jednak gdy odpale klimę to nie jest już tak wesoło i samochód robi się mułowaty. Na trasie gdy jadę sam bądź z jednym pasażerem jest w miarę ok, nawet wyprzedzić się da co nie co
![Mr. Green :mrgreen:]()
Z większym obciążeniem na pokładzie nie jest już tak kolorowo, przy większym prędkościach zabranie mocy. Ale coś kosztem czegoś. W mieście mieszczę się w 10l LPG czyli 100km za 20zł
Sensownym silnik do r. 75 to 1.8 turbo bądź 2.5 V6 choć 2.0 też radzi sobie dość przyzwoicie.