Całkowity brak mocy - VW PASSAT B5

06 Mar 2014, 11:43

Za dużo tych błędów. Jedne są odnośnie zasilania, jedne od zaworu N75, jedne z przepływomierza, jedne z czujnika temp płynu chłodzącego itd.
A wynika to z tego :
ercze napisał(a):Ostatnie błędy, mogły wystąpić po odpinaniu czujników.

A po co on te czujniki wypinał? Namieszał tylko i tyle. Teraz nie wiadomo, które czujniki wypinał i z tego powodu wystąpił bład, a których nie wypinał a mają złe odczyty.
Ciężko teraz będzie cokolwiek stwierdzić :(
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

06 Mar 2014, 12:08

Drugi log z 1 marca dotyczy właśnie odpinania tych czujników, więc po usunięciu tych błędów później już one nie wystąpiły. Pierwszy, wcześniejszy log pokazuje błędy które pojawiają się w komputerze, czyli błąd mieszanki i błąd czujnika temperatury. Chodzi więc o te 2 błędy ponieważ inne samoczynnie nie występują.

Dodam tylko, że przy silniku nie rozgrzanym do 90* samochód lepiej i płynniej przyspiesza
ercze
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 27 11 2009
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Passat B5
Silnik: 1.8 T 150 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

17 Mar 2014, 21:35

Czujnik temperatury wody wymieniony, błąd zniknął. Został tylko błąd mieszanki. Auto dalej od 2tys do 3 tys jest zamulone i dalej obroty spadają.

Loga z VAGA nie dodaję bo wypluł tylko błąd mieszanki załączony wcześniej.

Ma ktoś jakiś pomysł jeszcze? Bo mi już brakuje pomysłu, mechanik rozkłada bezradnie ręce.
ercze
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 27 11 2009
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Passat B5
Silnik: 1.8 T 150 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998