Carina E - amortyzatory sprężynowe, olejowe czy gazowe? -

13 Lis 2008, 22:01

Witam,
na początek powiem, że jestem jeszcze nie do końca zorientowany w sprawach mechanicznych, więc liczę na wyrozumiałość ;)
Od niedawna noszę się z zamiarem wymiany tylnych amorków w toyocie carinie e (1994, XLi, 1,6, 16V, kombi), bo przy lekkim obciążeniu tylnej części auta trę o każdą niewielką nierówność, nie wspominając już o "policjantach". Teraz mam sprężyny, ale dziś przeczytałem, że wiele osób poleca do tego auta amorki olejowe bądź gazowe. Coś poradzicie? Bo to dla mnie nowość, a nie chcę kupić byle czego. Dodam, że wymiana także przednich raczej nie wchodzi w rachubę, bo najzwyczajniej mnie na to nie stać, choć wiem, że tak by było najrozsądniej.
Michciu01
Nowicjusz
 
Posty: 2
  • 14 Lis 2008, 16:26

    Gazowe są droższe i miękkie.Na nasze dziurawe drogi proponuję założyć amory olejowo-gazowe.Olejowe są o tyle lepsze,że w razie ich awarii,olej wycieka powoli i nie od razu to czuć i jest sporo czasu na zakup nowych.Olejowe można też regenerować tanim kosztem.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
      Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
      Toyota 2000GT Convertible
      Trudno znaleźć bardziej stylowego i pożądanego klasyka z Japonii niż Toyota 2000GT. Opływowe nadwozie z długą maską, szprychowe felgi i otwierane światła nadają jej wyjątkowego charakteru. A status pierwszego supersamochodu ...