Witam,
problem dość częsty (z tego co wyczytałem), jednakże w zwiążku z tym, że zalezy mi na szybciej i dość dokładnej pomocy, zdecydowałem napisać się swój post.
Sytuacja jest następująca. Wyjeżdzałem z parkingu, było dośc ślisko, spieśzyłem się, w efekcie uderzyłem (pod kątem ok. 45st) maksymalnie skręconymi kołami w lewo w dość wysoki krawężnik. Prędkość była może 25max (choc to i tak teoretycznie dużo).
Efekt następujący: kierownica podczas jazdy na wprost jest ok. 10-20st odchylona od położenia równowagi, odrobinkę ciężej chodzi i nie wraca prawie wcale (nigdy do standardowej pozycji). Co do zewnętrznych usterek, to w zasadzie nic się nie stało, po za leciutko zarysowaną felgą... I może tak jakby leciutko tarło przy mocniejszym hamowaniu w prawym przednim kole... Aczkolwiek to w zasadzie jest nieodczuwalne.
Pytanie moje jest następujące... Co mogło ulec uszkodzeniu?
Z tego co wyczytałem, to najczęściej mówią o uszkodzonej maglownicy, wahaczach, drążkach kierownicy...
Czy jest sens kierować się na badanie zbieżności? Czy od razu zabierać się za wymianę tych części?
Jeszcze jedno, czy jest możliwa ewentualnie jakaś koretka "prostoty" maglownicy? Bo jednak wymiana na nową, to dość spory koszt, jak na takie auto
Dziękuję z góry za wszystkie rady...