CC czy tico?

04 Sie 2006, 19:25

Witam.Chciałbym poprosić o radę gdyż mam zamiar się zaopatrzyć w samochód i raczej jestem zdecydowany na małolitrażowy miejski egzemplarz.Po krótkim rozeznaniu w modelach dostępnych na rynku chciałbym dowiedzieć się co sądzą o 2 wymienionych w tytule autach osoby które mają jakieś doświadczenie związane z obsługą lub też które podzielą się swoimi opiniami na temat w.w. aut. Z góry dziekuję za pomoc.
P.S. Auto będzie eksploatowane w Krakowie i będę(mam nadzieję:) )nim dojeżdżał na uczelnie jakieś 5 km.
zakhar
 
0

04 Sie 2006, 19:26

Zapomniałem dodać iż chce na zakup wydać ok. 3,5 tys max.Pozdrawiam
zakhar
 
0

04 Sie 2006, 19:32

Miałem kiedyś CC700 i byłem z niego zadowolomy bo mało palił ale niestety troche to słaby silnik jak na takie autko, Tico jest bardziej dynamiczne bo to 800ccm, a pali podobnie. Jeżeli chodzi o części to chyba bardziej dostępne są do CC...
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5296
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016
0

04 Sie 2006, 20:52

ja też polecam TICO ponieważ ma 5 drzwi a to jego najwiękrza zaleta.
pozdro 8)
Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
grzestv
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 754
Miejscowość: okolice Warszawy
Auto: nie mam
0

05 Sie 2006, 15:58

A czy dostanę w takiej cenie-do 3,5 tys.- auto które nie stanie się skarbonką bez dna; czy kupię w takiej cenie tico i gdzie szukać?
Gość
 
0

06 Sie 2006, 21:09

Anonymous napisał(a):A czy dostanę w takiej cenie-do 3,5 tys.- auto które nie stanie się skarbonką bez dna; czy kupię w takiej cenie tico i gdzie szukać?
Jeżeli jeszcze nie wiesz to powiem tak: każde auto to skarbonka często bez dna ;) ale na poważnie myślę że jak dobrze poszukasz to może coś takiego w takiej cenie znajdziesz chociaż bedzie cięzko...
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5296
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Szukasz samochodu do XXX zł? Przeczytaj koniecznie!
    Jesteś na tym forum pierwszy raz? Szukasz porady co kupić do wybranej przez Ciebie kwoty? Użyj wyszukiwarki! Może znalazła się już odpowiedź na dręczące Ciebie pytanie, a Ty zaoszczędzisz swój czas! Dbaj o forum i ...
    Niewyspany kierowca i problemy z zasypianiem
    Czy miewasz trudności z zasypianiem? Badania wykazały, że tego rodzaju objawy mogą znacząco wpływać na twoje bezpieczeństwo. Osoby, które na co dzień doświadczają problemów z zaśnięciem są dwa razy bardziej ...

07 Sie 2006, 10:26

ArteK napisał(a):Miałem kiedyś CC700 i byłem z niego zadowolomy bo mało palił ale niestety troche to słaby silnik jak na takie autko, Tico jest bardziej dynamiczne bo to 800ccm, a pali podobnie.


Według mnie czy 700 czy 800 to i tak słabe silniki i nie ma między nimi za wielkiej różnicy jeśli chodzi o dynamikę :wink:

Ale wracając do tematu to faktycznie dużym plusem Tico jest właśnie 5-cio drzwiowe nadwozie.

Pozdrawiam.
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska
0

07 Sie 2006, 22:10

arek_89 napisał(a):Według mnie czy 700 czy 800 to i tak słabe silniki i nie ma między nimi za wielkiej różnicy jeśli chodzi o dynamikę :wink:

Ale wracając do tematu to faktycznie dużym plusem Tico jest właśnie 5-cio drzwiowe nadwozie.
Racja, ale weź jeszcze pod uwagę to że skrzynia w Tico jest 5-biegowa a w CC700 tylko czwórka.
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5296
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016
0

08 Sie 2006, 09:55

ArteK napisał(a):Racja, ale weź jeszcze pod uwagę to że skrzynia w Tico jest 5-biegowa a w CC700 tylko czwórka.


Lepsze bedzie Tico, ale troszke droższe.Za to jakosc wykonania obu autek nie jest na wysokim poziomie :roll:
Ale jak by to miał być CC Sporting to wybrał bym jego :lol:
Pozdrawiam.
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska
0

08 Sie 2006, 12:23

A czy kwota 3,5 tys wystarczy mi na zakup tico czy raczej odłożyć chęci i pieniądze i dalej zbierać?Czy w tej cenie można dostać w miarę dobry egzemplarz czy raczej to kwestia szczęścia?
Gość
 
0

08 Sie 2006, 15:00

Według mnie jak chcesz coś oszczednego i nie przeszkadza Ci 2-drzwiowe nadwozie to CC. Chyba, że masz mozliwosc to zbieraj dalej pieniadze i wtedy wiadomo kupisz cos lepszego i ciekawszego :wink: .
Pozdrawiam.
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska
0

09 Sie 2006, 10:41

W klasie mini- wybierz koreanczyka,bo to jest najwyzej przestarzaly model japca wsrod najmniejszych i najtanszych!Przynajmniej jakosc wykonania jest dobra a silnik 3 cyl jest zawsze lepszy niz 2-czy 4 cyl ( z racji wywazenia walu)!
Oczywiscie w takiej klasie masz prymitywne zawieszenie tylu- czyli sztywna lage - jak w starszych ludowcach - pusta puche - ale za takie pieniadze nie mozna oczekiwac wiecej- bo w wyzszej klasie jest tak samo ( nowy tico kosztowal okolo 25 tys zl).Mial go moj Ojciec.Takie malce wcale nie sa oszczedne,gdyz by to jechalo trzeba jechac na wysokich obrotach!
Oczywiscie za kwote 1000$ nie ma mowy o zakupie czegos nie zdezelowanego zupelnie!Nie wiem,co to jest CC,ale ten przynajmniej jest dosc dlugi- wiec nie bedzie skakal jak kaczka po drodze!

Rygel
Rygel
 
0

09 Sie 2006, 13:21

CC-cinquecento
Gość
 
0

14 Sie 2006, 22:09

Witam

Ja mam podobny dylemat jak kolega zakładający temat. Tzn już prawie jestem zdecydowany na Tico, waham się tylko z powodu blacharki. Ponoć w Tico blache zżera rdza szybciej bo nie jest ocynkowana itp. Może ktoś potwierzić czy to prawda??
westham
Nowicjusz
 
Posty: 1
1

15 Sie 2006, 13:45

westham napisał(a):Ponoć w Tico blache zżera rdza szybciej bo nie jest ocynkowana itp. Może ktoś potwierzić czy to prawda??
Witam,
Generalnie to jest prawda ;) Tico ma słabsza blachę ale jeżeli bys znalazł egzemplaż dobrze zabezpieczony (podwozie) to nie jest powiedziane wtedy że rdza ci go szybciej zje niż CC. W naszych warunkach trzeba o to zadbać tym bardziej że nowe auta tego typu przeważnie nie są odpowiednio zabezpieczone ze względu na koszty...
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5296
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016
0