Cc700

26 Sty 2007, 10:57

Witam wszystkich serdeczne.

Do rzeczy, mam CC/700 rocznik 94 z gażnikiem FOS i przebiegiem 125 tys.
I mam z nim problem tego typu że jak się jedzie nieco szybciej 80km/h po
przejechaniu odcinka około 15km zaczyna tracić moc aż zgaśnie.
Wtedy to muszę odczekać z 10min i dopali, przejedzie ze 1-2km i znowu
to samo.
Przy jeżdzie miejskiej jest dobrze. Dodam jednak że zimą trzeba dość długi
odcinek przejechać na ssaniu, a przy większych mrozach to mi gaśnie nawet
po mieście przy wyciągniętej dzwigni ssania. trzeba wtedy chwilę pokręcić
żeby załapał.
Nadmienię iż dzieje się to w okresie zimowym, latem jeżdzi OK.
Był wymieniany gażnik na regenerowany ale nic to nie pomogło.
Oleju nie bierze, płyn na stałym poziomie.

Jestem wprost załamany proszę o porade, na nowy wózek mnie nie stać.
Pozdrawiam
zaxsx
Początkujący
 
Posty: 53
Miejscowość: Polska
  • 04 Lut 2007, 20:45

    WITAM

    Miałem podobny przypadek ze swoim cc700. Wina leżała po stronie elastycznej rury łączącej obudowę filtra powietrza z metalową osłoną przykręcaną na kolektor wydechowy. Nie miałem tej rury i tak się działo.Auto szarpało, nie miało mocy. Właśnie w okresie zimowym.
    adam700
    Nowicjusz
     
    Posty: 18

    04 Lut 2007, 21:14

    Ja bym postawił na przewód gumowy łączący filtr powietrza - gaźnik i odpowietrzenie silnika czyli przy korku wlewu oleju , w tym przewodzie gromadzi się woda i dostaje się do gaźnika . Problemy są zimową porą . Zaślep ten przewód co jest przy korku wlewu oleju i spróbuj pojeździć i zobacz czy pomogło.
    tomala2301
    Początkujący
     
    Posty: 76
    Miejscowość: dolnyśląsk

    04 Lut 2007, 22:59

    Dziękuję za dotychczasowe porady.
    Wyczytałem, że przyczyną tego może być też zapchany
    układ odpowietrzania zbiornika paliwa.
    Faktycznie jak otwieram korek wlewu paliwa
    to "syczy" powietrze.
    Czy rzeczywiście może to być przyczyną problemów
    z moim cc? :roll:
    Jeśli tak to proszę o podpowiedz jak to odpowietrzanie udrożnić?
    Pozdrawiam
    zaxsx
    Początkujący
     
    Posty: 53
    Miejscowość: Polska

    05 Lut 2007, 13:52

    to wina silnika,700tki były robione na włoskie warunki,w zimie przy większych przebiegach właśnie to występuje,nawet wymiana kabli WN,świec nie dużo pomaga,taki jest urok 700tki i każdy kto miał z CC700 do czynienia to powie...musisz się z tym pogodzić albo sprzedać...Pozdrawiam Mex
    mex500
    Początkujący
     
    Posty: 52
    Miejscowość: Małopolska

    05 Lut 2007, 21:34

    Dlaczego od razu sprzedac !!!!!! Jeżdżą tym ludzie i nie narzekają w naszych warunkach klimatycznych . Do Włoch się gość nie przeprowadzi !
    Sprawdż i ewentualnie załóż tą rure co ci adam 700 podpowiedział .
    Jeśli to nie pomoże nie zakładaj korka wlewu paliwa i zrób próbe.
    Czasami do odpowietrzenia zbiornika nasypie się błota ,
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4927
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
      Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
      Złe nawyki kierowcy - nawet nie wiesz, że robisz to źle
      Wraz z rosnącym doświadczeniem, kierowcy wykonują wiele czynności w samochodzie automatycznie. Spora część z nabytych przez nich przyzwyczajeń ma negatywny wpływ na trwałość podzespołów auta. Ekspert sieci Q Service ...

    07 Lut 2007, 18:07

    3 znajomych ma 700tki moi rodzice też mieli...sprzedali,a znajomi klną zimę i 700tki...z resztą jak jest morko,plucha i deszcz to dużo 700tek na poboczu widać...jak lubisz stać na poboczu a nie jeździć to nie sprzedawaj ;) Pozdro Mex
    mex500
    Początkujący
     
    Posty: 52
    Miejscowość: Małopolska

    07 Lut 2007, 19:46

    mam to samo i jest podobnie z tym korkiem paliwa. jedni mechanicy mowili ze cewka albo modul jest apdniety albo z gaznikiem i tak odsylaja mnie od machanika do mechanika:P
    krzysiek1987
    Nowicjusz
     
    Posty: 2

    08 Lut 2007, 12:56

    Panowie zajrzyjcie tu ;
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... 9543a0807e
    A znajdziecie odpowiedzi i to sensowne i niekiedy zdumiewające na wasze kłopoty z tym bardzo fajnym samochodem .

    Kolego mex500 nie upraszczaj sprawy . Nie każdy chce sprzedać swojego
    bolida . Zresztą kto dzisiaj by zechciał kupić CC i jeszcze 700.
    I jak myślisz kupi to kto , jak nie chodzi ?
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4927
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    11 Lut 2007, 21:10

    w jaki sposób dokonać udrożnienia układu odpowietrzającego zbiornik paliwa?
    zaxsx
    Początkujący
     
    Posty: 53
    Miejscowość: Polska

    17 Lip 2007, 09:37

    Moja siostra miala to samo :lol:
    Odpowiedz b prosta . Filtr powietrza :!: :!:
    Jak jest wilgotna pogoda : jesien , zima jest zassany - sprawdz. Silnik nie dostaje odpowiedniej ilosci powietrza i sie dusi :roll:
    Wymienic filtr - auto ozyje :wink:
    wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
    turbojajko
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 136