REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
PTO w K160 i W160 jest montowane na skrzyni biegów nie na reduktorzeKarson napisał(a):witam
skrzynie redukcyjne z możliwością dołączania przedniego napędu i wyjściem na przystawkę mocy istnieją od dawna - np patrol K160,
Karson napisał(a):jest możliwość obliczenia prędkości obrotowej kół z szybkością zwijania liny, niestety jest to chyba mozliwe tylko na jednym biegu
SLY napisał(a):W fazie projektowania można zrobić wszystko więc dobrze jest się zastanowić na urządzeniem w którym można by sterować zarówno prędkością obrotową kół, a także prędkością zwijania line na rolkę.
pocieszny napisał(a):SLY napisał(a):W fazie projektowania można zrobić wszystko więc dobrze jest się zastanowić na urządzeniem w którym można by sterować zarówno prędkością obrotową kół, a także prędkością zwijania line na rolkę.
nie ma co wyważać otwartych drzwi
SLY napisał(a):Kurde jak już wszystko jest to co ten gościu ma zrobić w sprawie tej pracy dyplomowe.
jedno słowo ROBURKarson napisał(a):pocieszny napisał(a):SLY napisał(a):W fazie projektowania można zrobić wszystko więc dobrze jest się zastanowić na urządzeniem w którym można by sterować zarówno prędkością obrotową kół, a także prędkością zwijania line na rolkę.
nie ma co wyważać otwartych drzwi
rozwiń, rozwiń...
SLY napisał(a):Coś mi się wydaje że się rozmażyłeś ...