Pytlowany,ten silnik jest bardzo dobrym silnikiem,niestety znajduje się na liście tych,których gniazda zaworowe są zbyt mało odporne na warunki pracy jakie stwarza Lpg.Poza tym napiszę o czymś, czego w ogóle nie bierzesz pod uwagę,bo o tym nie wiesz,i masz do tego prawo,mianowicie.Jeśli FORD zaleca dokonywanie zabiegu regulacji luzu zaworowego co 160 tyś km,to po zamontowaniu instalacji Lpg ten zabieg będziesz musiał przeprowadzać co 30 tyś km,,,czujesz bazę,,?
poza tym, ta czynność nie należy w przypadku tych silników do tanich
Gniazda zaworowe przy prawidłowej i terminowej regulacji luzu wytrzymują ok.60 tyś km,dlaczego tylko tyle?! Firmy zaczęły stosować jakieś ceramiczne materiały.Naturalnie mógłbyś wprasować gniazda porządne,to też by się opłacało,ale ta potrzeba częstej regulacji luzu dyskwalifikuje ten silnik,a wierz mi,bo na LPG zrobiłem 200 tyś km solidną 190-tką bez hydraulicznej kompensacji luzu ,że zabieg regulacji musiałem robić po ok.30 tyś km,a na benzynie być może wystarczyłoby tylko raz,albo wcale,rozumiesz?