Kolego , dotyczy obydwu postów;
nadpęknięty przewód można skrócic i nasunąć głębiej i układ odpowietrzyć
jeśli króciec chłodnicy nie jest pękniety to z wymianą chłodnicy sie nie spiesz jak nie chcesz
żeby Ci rozszczelniło nową chłodnicę - usterkę masz na 99 % pod głowicą silnika
jak wywala Ci płyn do zbiornika to nie z winy chłodnicy tylko przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą , kompresja ok 30 barów idzie do ukł. chłodzenia
potwierdzam to co pisał Ci już Kolega Silvo44
wymianą uszczelki niech się zajmie znawca Roverów - planowanie, uszczelka i nowe szpilki
żebyś nie płacił podwojnie
ps jak masz auto z klimą to tym bardziej nie wymyślaj przeróbek chłodnicy
bo braknie Ci uchwytów do zamontowania wentylatorów i zamocowania tego pod maską
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych