REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Migaz napisał(a):Powiem szczerze ze nie widzę związku między podłączeniem instalacji gazowej na krótko a prądem na cewce zapłonowej. Podłączenie instalacji gazowej na krótko miałoby sens gdybyś miał problem z paliwem nie z prądem.
Co do elektryki - no cóż jeśli nie dał rady elektryk który miał do tego dostęp to ja myślę, że tylko czytając twój opis nie będziemy w stanie pomóc. Możesz jedynie sprawdzić czy do cewki dochodzi prąd sterujący, a jeśli nie podłączyć go na krótko.[/quoteOk
Ok ale wiemy, żeby "iskra była" to czujnik hallotrona musi mieć dwa napięcia pomijając to, że cewka, aparat i czujnik hall. są w porządku. A jesli już znajdę tą iskrę to wtedy odpalę go na gazie i tylko i wyłącznie to potrzebuję narazie. Po prostu jeśli ktoś wie jakie dać napięcie sterujące na hallotron to był bym wdzięczny o napisanie wiem że to coś około 6 volt ale tylko przypuszczam.
[ Dodano: Sro Lut 24, 2010 00:31 ]MotoAlbercik napisał(a):Czyli rozumiem, że tą poskręcaną w jeden wielki plus instalację wymieniłeś i połączona ona jest tak jak powinna być? Komputer też jest wymieniony, ale jedna cyferka się nie zgadza? jeżeli tak, to trzeba sprawdzić na schemacie z obu wersji samochodów ( z twojego i z tego z którego masz komputer) czy wyprowadzenia z komputerów są takie same na tych samych pinach - mogą być inne, bo jak piszesz jest to komputer z wersji z automatem. Komputer ma też czasami dwa, a nawet trzy zasilania. Skąd wiesz, że to zasilanie które jest współpracuje z tym czujnikiem?To samo tyczy się wiązki elektrycznej - mogą być inaczej połączone przewody - musisz to sprawdzić kabel po kabelku patrząc na schemat.
Sprawdz też samą stacyjkę - po takim zwarciu mogła wypalić się stacyjka - zmierzyć trzeba przejścia styków stacyjki i to najlepiej pod obciążeniem - np. z żarówką 21W. Zmierzyć też musisz sam czujnik i cewkę zapłonową - mogła się spalić. Posprawdzaj tez styki w bezpiecznikach i przekaźnikach oraz same przekaźniki - nie wiem czy u ciebie jest, ale zazwyczaj są przekaźniki zapłonu - jeden a nawet dwa. Podają one napięcie z akumulatora na odbiorniki po przekręceniu stacyjki.
Jest to robota dla dobrego elektryka, który ma dokładny schemat elektryczny twojego modelu samochodu.