REKLAMA
NA tej stronie podany jest moj problem dla chetnych i zainteresowanych prosiłbym o pomoc.
"Witam 2 miesiące temu kupiłem sobie mazde 323f 2.0TD 2003r. Po zakupie (jakies 3tyg) pojawił sie pierwszy objaw a mianowicie po zapaleniu nie wchodziła mi na obroty dochodziła tylko do 2000 dojechałem do domu a na drugi dzien jak, juz zapaliłem chodziła normalnie i przez 2tyg był spokój ale pewnego dnia znowu przejechałem sie gdzies i chodziła normalnie a potem w trakcie jazdy znowu dochodziła do 2000 obrotów i przerywała nie wiedziałem co robic a miałem do domu z 4km a wiec postanowiłem jechac nią i po przejechaniu 2km to przeszło i znowu zaczela chodzic normalnie, ale po tyg. znowu zapaliłem i pochodziła normalnie przez min a potem zgasła a kiedy ja ponownie zapaliłem zaczeła mi kopcic na biało dochodziło do 2000 obrotow i przerywała.
Wymieniłem filtr paliwa, bezpieczniki zostały sprawdzone jeden był wywalony jakis 40 apmperowy, zaprowadziłem go do mechanik on mi tam sprawdził turbine, wtryski tez działają dobrze. Sam mechanik nie wiedział co moze byc, a wiec zaprowadziliśmy aby nam podpięli pod komputer: wykazało ze EGR jest zabrudzony a wiec wyczyścili ale to nie pomogło a wiec dalej szukaja i stwierdzili ze to pompa na nic ale wątpię zeby to to było.. Co myślicie o tym wszystkim i co moze mojej madzi dolegać?"
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... 9&t=146216