REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
JackShack napisał(a):1. Zrobić jak mówi handlarz
JackShack napisał(a):. No ale spać spokojnie nie będę bo 5 lat mają, żeby mnie namierzyć.
JackShack napisał(a):2. Znależć warsztat, który mi faktycznie auto przerobi na 2 osobowego VAN’a, pojechać nim do celników, pokazać, że takie to auto kupiłem i czy aby na pewno nie muszę za nie odprowadzać akcyzy.
JackShack napisał(a):3. Isc do U.Celnego i po prostu tą akcyzę zapłacić…
DariuszSawicki napisał(a):Kto ten samochód oficjalnie kupił z zagranicy i go do Polski przywoził i rejestrował?
Wszystko było na Ciebie?
JackShack napisał(a): polski przegląd itd
JackShack napisał(a):A jeśli chciałbym pozostawić samochód jako ciężarowy, rozszerzyć mu tylko ilość siedzeń z 2 do 5 i przegrodę z kratką wstawić za drugim rzędem siedzeń
JackShack napisał(a):to czy w Wydziale Komunikacji będą ode mnie chcieli faktur czy też oświadczenia o dokonanych zmianach z uprawnionego warsztatu
Migi60 napisał(a):Nie wiadomo czy będzie spełniał warunki dla ciezarowego i 5 miejsc siedzących
Migi60 napisał(a):Faktura na zmiany z warsztatu bo inaczej ten nie przejdzie...
pocieszny napisał(a):a DMC ma powyżej 2,6T?? jeśli nie to musisz mieć kratke niezaleznie od ilości miejsc
JackShack napisał(a):Może to diagnosta nie potrzebuje faktur
Tylko i wyłacznie WK...JackShack napisał(a): ale WK tak...???
pocieszny napisał(a):niekoniecznie, mam kilka samochodów ciężarowych (terenówki, 4-8 miejsc siedzących bez kratki)