Stłuczka z mojej winy, co zrobić w takiej sytuacji?

23 Cze 2012, 20:51

Kilka dni temu miałem stłuczkę. Uszkodziłem komuś nieco tył samochodu. Nie wezwaliśmy policji, tylko na miejscu zapłaciłem za szkodę.
Do tej pory byłem przeświadczony iż OC pokrywa jedynie odszkodowania za uszczerbek na zdrowiu.
Z tego co wiem samochód został oddany do serwisu, ale żedne części nie zostały jeszcze wymienione. Czy jest szansa aby ubezpieczyciel zapłacił jeszcze za naprawę? Jak powinienem w takiej sytuacji postąpić?
Co w przypadku jeśli samochód zostałby już naprawiony? Czy na podstawie faktury może zostać wypłacone odszkodowanie?

Nie mam zupełnie doświadczenia w tym temacie więc proszę o jak najdokładniejszą odpowiedź.
Boro2718
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 01 2001

24 Cze 2012, 09:00

Boro2718 napisał(a):Czy jest szansa aby ubezpieczyciel zapłacił jeszcze za naprawę? Jak powinienem w takiej sytuacji postąpić?
Co w przypadku jeśli samochód zostałby już naprawiony? Czy na podstawie faktury może zostać wypłacone odszkodowanie?

Rozumiem, że chciałbyś zwrot gotówki od pokrzywdzonego i wypłatę z OC?
Nic prostszego. Tutaj masz formularz, który trzeba wypełnić:

[Aby zobaczyć PDF musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

i podpisać. Z takim formularzem poszkodowany zgłasza się do Twojego ubezpieczyciela OC.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

02 Paź 2012, 21:46

Bardzo prosze o pomoc otorz wycofujac nie uderzylam a sila wgniotlam odrobile plastikowy zderzak w aucie pani doktor ktora ma to auto w leasingu zostala jej ostatnia rata i ma oplacone oc i autocasco prosze mi powiedziec czy to prawda ze to autocasco nie pokryje jej naprawy ???? ona strasznie krzyczala na mnie a auto ktore mam jeszcze nie zostalo na mnie przerejstrowane i tez mam z tym problem bardzo prosze udzielcie mi odp co robic w tej sytuacji czy to prawda ze w leasingu ac nie pokrywa kosztow naprawy i ta kobieta bedzie za to musiala placic ( tzn ja gruba kase)
Nati712
Obserwowany

Prawo jazdy: 05 12 2011