Napęd jest nie tak SimetricalAWD delikatny spad i już nie ruszy, musi ciągnąć równo, po drugie na zakręcie jak jest dużo śniegu jak delikatnie dodam gazu to rzuca dupą jak tylkonapędowiec, dzisiaj opony zmieniam i zobaczę bo były jakieś 5 letnie gumy założone, nie ma to jak bieżniki bez paska przez środek, sprawdzone.
Suzuki SX4, stały napęd bez reduktora i blokady
Toyota Rav 4, spoko, ale czy są jakieś blokady, reduktor? W Kia Sportage I jest LSD niby pierdoła, ale jak nazwa wskazuje ograniczenie poślizgu pomiędzy tylną, a przednią osią np. podczas ruszania.
Suzuki grand vitara, w moim regionie czyli na południu ceny dopiero od 18, 19 tyś. zł
Ford Maverik - za długi
Nissan x-trial - ten licznik na środku to jakaś porażka, powinni za to zamykać..
Napęd
4x4 działa poprzez sprzęgło międzyosiowe, które podczas uślizgu przednich kół dołącza tylne. Rozwiązanie to odpada
Honda HR-V - jak wyżej, dołączany napęd jak wyżej
Subaru forester - SimetricalAWD czyli to co się nie sprawdziło.
Hiundai Tucson - Chyba tak samo dołączany tył automatycznie.
Honda CR-V - dołączany automatycznie