1. Jeżeli zaświeca ci się
kontrolka oleju, a oleju masz w silniku na poziomie prawidłowym, to jedyną pozostającą przyczyną jest słabe ciśnienie oleju w silniku. Teoretycznie silnik wymaga remontu. Oczywiście zanim cokolwiek zacznie się myśleć o naprawie, trzeba podjechać do mechanika, aby zmierzył manometrem ciśnienie oleju w silniku podczas jego pracy.
2. Prawdopodobnie do naprawy skrzynia biegów - może to być wybierak, synchronizator, brak oleju albo użytkowanie tej skrzyni przez dłuższy czas bez oleju lub z małym jego stanem itd. Może to też być połączone z twoim 4 problemem. Winne może tu też być sprzęgło. A może starczy regulacja skrzyni. Mechanik jak zobaczy to ci powie.
3. Jeżeli nie masz problemów z uruchomieniem zimnego silnika, olej w silniku nie jest koloru kawy z mlekiem ( i oby tak było ) to przyczyną znikania płynu z chłodnicy jest poprostu wyciek. Może to być dziurawa chłodnica, wąż ( najcześciej nieszczelność pojawia się na opaskach zaciskowych lub w miejscu, gdzie wąż jest sparciały ), może to też być cieknąca nagrzewnica. Musisz sprawdzić, czy w środku samochodu nie masz mokrych dywaników i wykładziny od strony kierowcy albo pasażera. Jeżeli wykładzina jest sucha, to wyciek jest na zewnątrz samochodu. Nalej wieczorem wody do chłodnicy i rano popatrz czy pod samochodem nie jest czasami mokro. Samochód najlepiej postawić na betonie.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...