Cinquecento 700 - nie mogę odpalić silnika

12 Kwi 2010, 13:10

W lutym zauważyłem że moje CC700 za dużo pali. Brał mi około 9-10L na 100 w mieście. Postanowiłem wyciągnąć gaźnik, wyczyścić, przemyć i przedmuchać. Wymieniłem jedynie uszczelkę.
Wszystko było ok. Po zamontowaniu, nie mogę go odpalić. Ręce mi już opadły, ponieważ za chiny nie stać mnie na mechanika. Próbowałem też zdobyć gaźnik po regeneracji ale jest za drogi.
Co mogło się stać?

Próbowałem już wszystkiego. Auto stoi prawie 3 miesiąc i nawet nie zakicha przy pdpalaniu.
Gaźnik to WEBER.

Sprawdzałem wszystko! Wymieniłem przewody, świece itp. Na innym gaźniku od kolegi, auto odpala!
Na moim nie!
Zapłonu nie ruszałem. Moduł z cewką są ok, bo inaczej na innym gaźniku by nie odpalił!
Poziom paliwa w moim gaźniku jest ok. Dysza ustawiona była w nst. sposób:
-wkręcona na maxa i wykręcona o 2.5 obrotu
-później, inne ustawienie: ... wykręcona o 3.5 obrotu
- i próbowałem też wkręcić na maxa i odkręcić o 1.5 obrotu

Nie mam bladego pojęcia dlaczego nie chce odpalić!
Mam wrażenie że go zalewa! Na świecach czuję benzynę. Zmniejszałem dawkę i nic.
Wciśnięcie gazu do dechy i odpalanie nic nie daje!
Odpalanie bez ssania też nic! Z ssaniem też nic!

Z gaźnikiem było coś nie tak. W zimę, gdy było -20C, odpalał mi bez ssania! Po czasie zwiększał obroty sam... i musiałem je korygować pod maską!

Czy jest ktoś w Warszawie kto by mi pomógł?
cradsi
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: Warszawa - Ochota
  • 13 Kwi 2010, 09:25

    jak odpaliłeś na kolegi gazniku to alternator pochodził troche czy dałeś mu troche pochodzić i podładować ako czy szybko zgasiłeś
    sprawdz moze ako padło
    seba123456789-1
    Aktywny
     
    Posty: 257
    Miejscowość: bydgoszcz

    13 Kwi 2010, 10:32

    Mam prostownik...
    ładuje aku co 4,5 h bo na tyle starcza przy próbie odpalania. Auto chodziło tak długo, aż włączył się wentylator. Gdy schłodził, dopiero zgasiłem. Musiałem tak zrobić bo stał prawie 2 miesiące. Nie mam już sił. Pozostało mi jedynie kupić gaźnik po regeneracji. Byc może, podczas czyszczenia zamiast wyczyścić coś zapchałem. Jakiś dolot powietrza itp.
    cradsi
    Nowicjusz
     
    Posty: 10
    Miejscowość: Warszawa - Ochota

    13 Kwi 2010, 18:53

    Nie kupuj gaźnika bo Weber to bardzo prosty i nie psujący się gaźnik.
    Trzeba znaleźć przyczynę.
    Czy jest iskra?
    andrzej_124
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1704

    14 Kwi 2010, 10:07

    Jest... Wszystko jest ok. Gdy przekładam gaźnik od kolegi (ale FOS, podobny do Webera) kaszlun odpala od ręki. Pomoczę gadzinę w nafcie dziś przez nockę, jutro przedmucham go raz jeszcze. Może podczas czyszczenia coś zapchałem? Mówili mi, by umyć go w gorącej wodzie z proszkiem do prania, a później samą benzyną. Chyba ten proszek mu zaszkodził, co?
    cradsi
    Nowicjusz
     
    Posty: 10
    Miejscowość: Warszawa - Ochota

    14 Kwi 2010, 11:30

    Gaźnik ma dwie dysze:
    -główna chyba jest pod pływakiem
    -biegu jałowego dostęp do niej jest z zewnątrz gaźnika
    Sprawdź drożność tych dysz
    andrzej_124
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1704
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Centrum Danych ŠKODA AUTO - cyfrowe serce marki
      Zajmujące 700 m2 Centrum Danych ŠKODA AUTO steruje procesami produkcyjnymi i logistycznymi ośmiu fabryk i siedemdziesięciu importerów marki. Przedstawiamy kulisy tego niesamowitego miejsca. Od wciśnięcia przycisku ...
      Hybrydowe 4x4 Lexusa - RX, NX, UX
      Japoński producent samochodów klasy premium, który wraz z wprowadzeniem w 1989 roku flagowego Lexusa LS podbił segment aut reprezentacyjnych limuzyn, w niespełna dekadę później de facto stworzył kategorię ...

    14 Kwi 2010, 22:46

    Gdy ruszam przepustnicą a w komorze pływaka jest paliwo, paliwo tryska w kanał na dół (w gardziel). Jest drożna. Gdy wykręcę dyszę powietrza, i dmucham ustami do środka, jest przepływ powietrza. Nie jest zapchana.

    [ Dodano: Sob Kwi 17, 2010 11:20 ]
    Temat zamknięty. Szlak mnie już trafił i kupiłem gaźnik po regeneracji. Kupiłem, wmontowałem, odpaliłem i jadę... Już po temacie. Jak by ktoś w okolicach Warszawy miał podobny problem, polecam sklep i warsztat o nazwie ETER-MOT który mieści się w Dziekanowie Leśnym koło Łomianek. Za gaźnik weber po regeneracji z 6 miesięczną gwarancją, kompletem podkładek i wężyków, kompletny z czujnikami zapłaciłem 270zł brutto zwracając swój stary. Dla testu, zatankowałem auto do pełna po sam korek, przejechałem po Warszawie równe 100km (godzinę temu) i dotankowałem do pełna. Wlazło 6,4 litra (jak na miasto to super wynik!) Wcześniej miałem 8,5-9L
    Mój gaźnik okazał się wrakiem! Sprawdzili go na silniku nim przyjęli. Luźna była przepustnica, ssanie nie otwierało się na maksa.., dodatkowo coś zapchane w środku.
    cradsi
    Nowicjusz
     
    Posty: 10
    Miejscowość: Warszawa - Ochota