16 Maj 2010, 11:45
No właśnie o tę śrubę regulacyjną mi chodziło.
Jak do tej pory stale mam za dużo gazu na wolnych obrotach. Za to jak wpiąc analizator spalin i zacząc regulowac (oprócz reduktora),to można dopasowac te spaliny ale za to auto nie ma przyspieszenia i pali więcej...
Tak więc pomyślałem o regulacji na reduktorze i teraz wiem,że to przepływ gazu tam się ustawia.
Na ile mogę to zrobic samemu..? Kręcic w lewo czy w prawo i o ile obrotów czy np:po pół obrotu tej śruby..?
Zawsze jadąc na regulację nie jestem zadowolony,bo auto wyraznie pali więcej i kiepsko przyspiesza.
Moja instalacja ma 2 lata i 25 tys przebiegu (Tomassetto-Autronic)
Ostatnio przykręciłem (w prawo) o pół obrotu na tym zaworze na przewodzie (na imbus) i nic to nie dało więc cofnąłem tak jak było ale jak podkręciłem także w prawo tylko o 1/4 obrotu,to poprawiła się wyraznie dynamika a spalanie nie wzrosło.
Auto w trasie pali 9,5l ,a w mieście 13l gazu. Auto jest użytkowane do ok 3 tys obrotów i pali dużo za dużo !
Mam wrażenie ,że problem leży w tej regulacji na reduktorze...