Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Dokładnie i patrząc na to jak będziesz użytkował autoDamianAcc napisał(a):Myślę o silniku 1,6 HDI 110 KM ale muszę liczyć się z tym że tutaj jest kilka drogich rzeczy które mogą genereować duże koszty
Zapomnij do dieslu.DamianAcc napisał(a):Autem będzie robiło rocznie niedużo bo ok 7 - 8 tys. km. jeśli się nic nie zmieni i w większości będą to odcinki po ok 10 km.
Bać się nie ma czego ale przy takich odcinkach na których miałbyś eksploatować taki silnik to tylko prośba o kłopoty i niepotrzebne koszty. Diesel jest fajny jak się jeździ w trasy tu by ci się sprawdził jak byś jednorazowo robił chociaż te 25km w jedną stronę.DamianAcc napisał(a):Nigdy nie miałem auta z turbodieslem i trochę się tego boję. Może nie potrzebnie?
Bardzo fajne autko i tu w benzynie na pewno będzie bardziej ekonomiczne od Berlingo. warto tylko po kupnie od razu porządnie zabezpieczyć całe auto żeby uniknąć rdzy w późniejszym czasie.DamianAcc napisał(a):Jeśli nie Berlingo to zastanawiam się także nad Hondą Jazz po 2008 roku (moja ulubiona marka).
No co ty piszesz? Przeciętna cena czyszczenia ultradźwiękowego i chemicznego filtra DPF to od ok. 300 do 500 zł w samochodach osobowych, a najczęściej jest drożej. Kupiując olej nawet z górnej półki nie osiągniesz takiej ceny przy wymianie oleju. Trzeba tu powiedzieć że DPF to nie jedyna bolączka która potrafi generować duże koszty.sprawnydpf napisał(a):czyszczenie dpfa kosztuje mniej niż wymiana oleju i nie jest tak,że zapycha się co roku... dlatego nie jest to w razie drogi bajer
Baza z danymi technicznymi samochodów marki CITROEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne CITROEN