siw69 napisał(a):Co może być przyczyną tego, że po skręcie w prawo kierownica słabo odbija i ma mniejszy kąt skrętu niż przy skręcie w lewo?
Generalnie trzeba wykonać geometrię. Ale zanim to zrobisz sprawdź czy kierownicy Ci nikt nie przełożył np. poprzedni właściciel. Ludzie którzy wykonują geo często wychodzą z założenia, że kierownica jest ustawiona ok, mimo że powinni to sprawdzić. I potem bywają jaja. Mógłbyś zwrócić takiemu Osobnikowi, szczególną uwagę na to. A samochód nie jest po jakimś wypadku??? Od dawna go masz i zawsze tak było (Czy zawsze był inny skręt w lewo i inny w prawo??? I czy zawsze kierownica gorzej odbijała w jedną stronę)??? W którą gorzej odbija??? Zawieszenie nie wali tak że uszy bolą
![Kwaśna mina :/]()
???
Ile obrotów kierownicy robisz w lewo, a ile w prawo??? Licząc od pozycji prostej. Dokładnie podaj, np. w stopniach.Pozdrawiam
![Uśmiechnięty :)]()
.