Citroen C2 VTS do miasta i zabawy

29 Paź 2022, 18:28

Ja tylko napisze odnośnie wspomnianego Colta że pomimo turbo ma kiepski dół, mam obecnie Focusa ecoboosta i mój wcześniejszy Colt 1,5T wstawał dużo później, także pomimo wiatraka trzeba wysoko kręcić, co dla mnie jest bezsensu.
Także mi osobiście charakterystyka silnika nie przypasowała.
Eddie
Nowicjusz
 
Posty: 15
Auto: Focus
Silnik: 1,6 Ecoboost
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

29 Paź 2022, 18:53

Eddie napisał(a):Ja tylko napisze odnośnie wspomnianego Colta że pomimo turbo ma kiepski dół, mam obecnie Focusa ecoboosta i mój wcześniejszy Colt 1,5T wstawał dużo później, także pomimo wiatraka trzeba wysoko kręcić, co dla mnie jest bezsensu.
Także mi osobiście charakterystyka silnika nie przypasowała.


Jest to bardzo możliwe eb inna technologia niż stary 1,5t ja niestety nie pamiętam tego uczucia bo od razu oddałem go na mody :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11045
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

30 Paź 2022, 21:34

Ok czyli raczej daje sobie spokój i poszukam coś w dieslu z opcją podniesienia mocy, może właśnie Ibiza co?
Te benzyniaki raczej nie dla mnie
Mariuszekk
Nowicjusz
 
Posty: 19

30 Paź 2022, 23:04

Mariuszekk napisał(a):benzyniaki raczej nie dla mnie

Patrząc tylko na obroty to nie dla Ciebie.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11045
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

31 Paź 2022, 10:25

Powiem tak, nie oczekuje Bóg wie czego, ale nie chce auta z silnikiem, gdzie jedzie jak się kręci do odciny i ledwo co osiągnie 100 km/h i ma 4 tys obrotów.
Jeśli nie ma takich auta co mają jednak nieco inne przełożenia to chyba szukam serio Ibizy w dieslu albo Corsa 1,7 Cdti dobre to są silniki?
Mariuszekk
Nowicjusz
 
Posty: 19

31 Paź 2022, 11:02

Mariuszekk napisał(a):Powiem tak, nie oczekuje Bóg wie czego, ale nie chce auta z silnikiem, gdzie jedzie jak się kręci do odciny i ledwo co osiągnie 100 km/h i ma 4 tys obrotów.

Nie oczekujesz Bóg wie czego hmm ale chyba tego nikt nie wie czego oczekujesz. Masz fixum dyrdum które trudno pojąć i tak jak można zrozumieć chęć niskich obrotów w trasie tak już kwestia dotycząca prędkości przy odcince jest znowu jakimś zestawem dziwnych przemyśleń. A potem pytasz o małego diesla w którym odcinka pojawia się szybciej niż nadązysz zmieniać biegi a skuteczność jazdy w tych okolicach obr.małym dieslem jest zerowa.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11045
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

31 Paź 2022, 11:58

Czyli Ibiza 1,9 z mocą 130 koni albo Corsa 1,7 125 to są małe diesle tak?
Jak nikt nie wie czego oczekuje?
Nie chce auta które dopiero przy końcu obrotomierza zaczyna jechać, do tego nie chce auta które osiągając 120 km/h ma 5 tys na obrotomierzu na 5 biegu
To są takie nadzwyczajne wymagania?
No to sory to lepiej kupić drugiego golfa 4 takiego samego ale nie kombi bo mi nie jest potrzebny i będzie ok bo bezsensu.
Mariuszekk
Nowicjusz
 
Posty: 19

31 Paź 2022, 12:04

Wszystko fajnie ale nie powiedziałbym żeby taki 1,9 tdi ASZ czyli jeden z najmocniejszych seryjnych 1,9 był "małym"

i serio polecam poszukać Ibizy z tym silnikiem zrobić mapę i się cieszyć, bo za dużo już teorii w tym temacie.
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 826
Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017

31 Paź 2022, 12:10

Dopóki będziesz szukał auta patrząc na obroty na 5 biegu, dopóty nie ma sensu żebyśmy Ci odpisywali. No sorry :D
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

31 Paź 2022, 12:14

Trevor napisał(a):Wszystko fajnie ale nie powiedziałbym żeby taki 1,9 tdi ASZ czyli jeden z najmocniejszych seryjnych 1,9 był "małym"

To opisz nam jak się zachowuje przy odcince.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11045
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

31 Paź 2022, 12:18

dieslem do odcinki? To chyba jakiś małolat, diesel to nie V-tec żeby go dusić do odcinki, zmienia się biegi przy 4,5k i tyle, tam się dużo więcej dzieje niżej że nie ma sensu go dobijać do końca.
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 826
Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017

31 Paź 2022, 12:33

Najpierw to by się przydała hamownia, bo jak turbo jest po regeneracji to ch...a wie kiedy wstaje i daje moment :lol:
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

31 Paź 2022, 12:34

Trevor napisał(a):dieslem do odcinki? To chyba jakiś małolat, diesel to nie V-tec żeby go dusić do odcinki, zmienia się biegi przy 4,5k i tyle, tam się dużo więcej dzieje niżej że nie ma sensu go dobijać do końca.

To przeczytaj post autora o odcinkach i prędkościach i jaki diesel się pojawił.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11045
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

04 Lis 2022, 01:28

Panowie, a 2,0T od Opla dobre silniki? To jest to samo co w Saabie 9-3?
Mam takie autko na oku, troche coś innego niż te tutaj i się zastanawiam czy te jednostki są ok.
Mariuszekk
Nowicjusz
 
Posty: 19

04 Lis 2022, 07:46

A miało być auto do zabawy :mrgreen: chyba że zabawy w mechanika to by się zgadzało :wink: ni Opel ni saab nie sa warte uwagi, koszta obsługi wysokie a mocy ni ma.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16719
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4