witam!
To mój pierwszy post na tym forum. Starałem się za pomocą wyszukiwarki znaleźć coś na temat, który mnie interesuje ale niestety więc założyłem nowego posta.
Stałem się szczęśliwym posiadaczem Citroena C3 i chciałbym wymienić moje radio. Najlepiej żeby to było radio na cd/mp3 i/lub z wejściem usb/sd ale niekoniecznie. Przy okazji głośniki standard chciałbym wymienić. Nie jestem jakimś technomaniakiem że ma mi się 'cytrynka' trząść podczas słuchania ale dobra jakość ogólna dźwięku i dobry bas to jest to co mnie interesuje.
Tylko jest jeszcze jedna kwestia-auto ma w standardzie obsługę radia przy kierownicy - jest możliwe aby to pozostało dalej aktywne ?
Pozdrawiam i liczę na jak rzetelniejszą odpowiedź bo jestem laikiem kompletnym
Kup sobie zmieniarke, to będzie najlepszy pomysł. A co do głośników to do jakiej ceny?? I ważne jest jakie masz orginalne(rozmiar) bo myśle że chceszw orginalne miejsce włożyć.
czyli z mp3 nici zmieniarkę jaką znalazłem na allegro to :
[link do oferty na Allegro wygasł] na linku powyżej widać też moje fabryczne radio.
głośniki rozmiary dowiem się bo oczywiście chciałbym w miejsce fabrycznych.
Jeśli byś miał zmieniarke to po co ci MP3?? Moim zdaniem może coś innego niż blaupunkt chodz nie jest to zły sprzęt. I powiedz cenowo co Cie interesuje.
no z tymi głośnikami to muszę poszukać jakiejś książeczki czy coś do auta bo mam tylko książke serwisową i gwarancyjną.
a zmieniarka? najlepiej jeśli to byłby kompromis między jakością a ceną - myślę do 300 zł znajdzie się coś ciekawego. Jak to się instaluje ? lepiej znaleźć kumatego kolegę czy można samemu kombinować?
ta propozycja jest dość ciekawa ale nie wygląda to zbyt estetycznie : [link do oferty na Allegro wygasł] mam nadzieję, że zaproponujesz mi coś rozsądnego