18 Sty 2014, 11:03
Nietrwałe uszczelki drzwi i wkładki zamków (C1), awaryjny osprzęt (diesle 2.0 i 2.2 HDI), nieszczelny układ wtryskowy (1.4 HDI), awarie turbosprężarek w dieslu 1.6 HDI (na fot.), wynikające z zawilgocenia komputera BSI problemy z układem elektrycznym, hałasująca tylna klapa (C2), niezbyt trwałe zawieszenie (C2, C3 i Citroen C4), korozja układu wydechowego (różne modele), usterki pneumatycznego zawieszenia (C5 I generacji sprzed liftingu), awarie elektronicznych przepustnic w silnikach benzynowych, wadliwe oprogramowanie sterujące pracą silnika (różne modele), zużyte łożyska kolumn resorujących (Berlingo), problemy z filtrem cząstek stałych (uszkodzenie czujnika różnicy ciśnień oraz czujnika poziomu dodatku obniżającego temperaturę spalania sadzy).
Zapożyczono z onet.pl
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...