
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
tomekdk napisał(a):w ostatecznym rozrachunku jadą podobnie
bartez90 napisał(a):Dokladnie, poza tym co to za przyjemnosc jadac w trasie ciagle zmieniac biegi i wsadzac trojke gdy chcemy cos wyprzedzic...
bartez90 napisał(a):poza tym co to za przyjemnosc jadac w trasie ciagle zmieniac biegi i wsadzac trojke gdy chcemy cos wyprzedzic...
Osobiście bardzo wątpię patrząc na charakterystykę momentu i obrotów na papierze, fakt to nie zawsze prawda, ale zawsze prawdą jest że turbo silnik wstaje dużo wcześniej niż surowa benzynkadzida napisał(a):Lexus IS 200 miał taką samą elastyczność jak doładowane 1.8T 163KM w A4 czy Saab 9-3 1.9 TiD 150KM.
Invi napisał(a):Sprawdź wykres nm audi 80 2.3
Pionek napisał(a):Osobiście bardzo wątpię patrząc na charakterystykę momentu i obrotów na papierze, fakt to nie zawsze prawda, ale zawsze prawdą jest że turbo silnik wstaje dużo wcześniej niż surowa benzynka
Baza z danymi technicznymi samochodów marki HONDA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne HONDA