02 Cze 2020, 09:21
W tym samochodzie, z tego co pamiętam nie ma immo. W zamian jest tzw. blokada rozruchu, której działanie jest pokazywane przez dwie kontrolki - czerwoną w środkowym rzędzie u samej góry oraz pomarańczową, też w środkowym rzędzie trzecia od góry. Jak zachowują się te kontrolki przed włożeniem kluczyka do stacyjki, po jego wyjęciu i podczas jazdy?
Do tego, jeżeli masz dokładany alarm, to warto zapoznać się z jego instrukcją i sprawdzić co on blokuje. Bo jedne alarmy blokują rozrusznik, inne pompkę paliwa. Nie spotkałem się z alarmem, który blokowałby iskrę. Ale twórczość domorosłych mechaników jest różna, więc wszystko możliwe. Nie zdziwi mnie już nic. Ale alarm należy sprawdzić w pierwszej kolejności i go na wszelki wypadek odłączyć. Oczywiście trzeba mieć schemat alarmu, żeby wiedzieć co z czym połączyć po jego odłączeniu.
Co do wyłącznika uderzeniowego, to jest on sprawny, ponieważ jest on w obwodzie pompy paliwa, a pompa jak piszesz działa.
Tak więc najpierw kontrola działania tych dwóch kontrolek, a potem alarm.
Jak działają te kontrolki znajdziesz w instrukcji obsługi.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...