20 Mar 2012, 09:15
Clio z tym silnikiem nie dosyć, że nie będzie mułem to będzie bardzo szybkim samochodem. W moim Megane Grandtour mam ten sam silnik i powiem szczerze producenckie 11,5 do setki mi wystarcza a i nawet jadąc z kompletem i dwoma psami w bagażniku można jechać bez stresu.
Niezrozumiałe dla mnie jest jedynie to, że takie Clio jest droższe niż mająca zazwyczaj więcej na pokładzie (bo tu klimy nie widzę) Megane z tego samego rocznika.
Tak czy siak samochód na pewno bardziej godny polecenia niż "zajechana" astra czy cuś podobnego.
Przykładowe koszta - rozrząd 500 - 700 z wymianą (1500 w ASO), klocki od 40 do 110, drążki, sworznie w granicach 20 - 50 zł, tarcze nawet 110 zł komplet, łożysko od 35 (optimal) do 90 zł za fabryczne SMR. Wszystkie te ceny dotyczą też Megane z tym silnikiem bo są zamienne. Naprawi to każdy mechanik a nawet regeneracja tylnej osi we francuzie nie jest dzisiaj dużo droższa od wymiany sprężyn w samochodzie ze zwykłą belką.
Samochody bardzo odporne na rdzę, jednak radzę sprawdzić ranty progów i tylne nadkola i to dość głęboko. Wielu ludzi myje auta na automatach lub myje je pobieżnie i te elementy nigdy nie są myte - potem rdzewieją. Dotyczy to wszystkich samochodów.
Ten z ogłoszenia ma chyba wgięty rant progu pod drzwiami kierowcy, być może od złego lewarowania.
W Twojej okolicy:
[link do Otomoto wygasł]
[link do Otomoto wygasł] - w standardzie są 4 airbagi więc chyba ktoś nie doczytał fotela.
Za różnicę w cenie dopieściłbyś auto a i komfort nieporównywalnie większy.