Nie masz zadnej, ale to zadnej pewnosci, ze ma tylko 50k km, jak ktos nabil 100k km, a cofnal do 50k km, i zaraz po zakupie pasek strzeli kasujac silnik, to co wtedy? Na dodatek pasek i tak wymieniasz niezaleznie od przebiegu co 4 lata, mozesz np sam pasek wymienic, bez napinacza i rolek(jezeli samochod duzo stal, a malo jezdzil), ale wymienic go powinienes, bo jest z gumy ktora traci swoje wlasciwosci z biegiem czasu.
Wymiana rozrzadu to pewnie z czesciami w Stilo z 500zl, a jak sie urwie pasek czy zeskoczy to masz dobre 2000zl w plecy... + samochod na dobry tydzien uziemiony.
Rozrzad co 60-80k km sie wymienia dla wlasnego dobra, a nie wyrzucania kasy w bloto, bo nie warto tutaj oszczedzac i wymienic 20k km pozniej.
Zwykle sie wymienia rozrzad odrazu po zakupie auta, chyba ze jest faktura mowiaca dosc jednoznacznie ze rozrzad zostal wymeiniony, paragon na ktorym jest pasek do Stilo to troche za malo.
https://www.forumsamochodowe.pl/pasek-ro ... t18123.htm
Turbo moze 200k km nie wytrzymac.
Dwumas to tez zalezy od stylu jazdy i itp, ale z 150-200k km jakos wytrzymuje mysle.
Wtryskiwacze dla odmiany... to moga ci pasc jak kilka razy zatankujesz lewa rope po prostu, tutaj nie da sie powiedziec ile wytrzymaja.
![Very Happy :D]()