Co Dalej Proszę pomóżcie...

11 Sty 2009, 00:44

Witam!
Odazu na początku mówię że w tak zwanych "papierkowych sprawach" jestem laikiem i kompletnie nie wiem co i jak... szukałem podobnego tematu by nie robić nastepnego tematu ale nie stety nie znalazłem więc piszę z prośbą o pomoc...
WIęc tak
kupiłem auto... jest to golf 4 z komisu
to autko jest już zarejestrowane w Polsce i nawet posiada tablice z tego samego miasta w którym mieszkam (kupiłem go w swoim mieście) już na miastowych blachach...
do auta dostałem
Fakture, dowód rejestracyjny (z nazwiskiem poprzedniego właściciela pojazdu) i karte pojazdu, ubezpieczenie OC
teraz pytanie jest takie... co dalej... ? od wyjazdu z komisu nic nie robiłem i śmiało śmigam po ulicach z tymi papierami... ale tablice jednak muszę znienić na swoje... czy skarbówke musze opłacić za to że nabyłem auto czy jak?
prosze o pomoc co mam teraz z tym zrobić...
z góry dziękuje i pozdrawiam
keim
Nowicjusz

11 Sty 2009, 01:10

1. Czy OC jest ważne? Często komisy wykupują OC na miesiąc i lubi się ono szybko skończyć. Brak papiera, że masz ważne OC, to poważne problemy przy kontroli drogowej.
2.Idziesz do Wydziału Komunikacji, na zarejestrowanie auta masz 30 dni.
3.Jeżeli jesteś z tej samej gminy z której są obecne tablice, to nie musisz ich wymieniać = będzie taniej.
4.Z nowym dowodem rejestracyjnym idziesz do ubezpieczyciela.
5.Mając fakturę nie musisz płacić podatku. 2% podatku płacą tylko ci którzy kupili auto od osoby prywatnej.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

11 Sty 2009, 01:18

Tak OC mam ważne do Maja...
a cenowo jak się ta sytuacja mniej więcej kfalifikuje...?
keim
Nowicjusz

11 Sty 2009, 10:41

Rejestracja pojazdu z tego samego powiatu coś ok 70zł
Ubezpieczenie w zależności od wieku samochodu, pojemności silnika i posiadających zniżek na ubezpieczenie.
pozdrawiam
EdEk
Początkujący

Miejscowość: Wałcz

11 Sty 2009, 15:30

Koszt ubezpieczenia dla młodego kierowcy który kupił auto ze sporym silnikiem mogą być bardzo wysokie.