Co kupić sportowego za 35tyś?

07 Kwi 2010, 23:02

Tu masz sportowe, z przyzwoitymi osiągami, dobrze trzyma się drogi (szkoda tylko ze napęd na przód), silnik brzmi pięknie [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] Do zapierdzielania bardzo dobre
Tribul
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 223
Miejscowość: Z Polski

08 Kwi 2010, 13:32

poldi2311 napisał(a):Impreza WRX napewno objechał bym tego Fiata :D W dodatku wydaje mi się że impreza była by mnie awaryjna niż Fiat i bardziej podatna na katowanie


Jeśli Subaryna służyła do upalania na torze, to może się okazać że jest w stanie agonalnym. A prędzej ktoś pojedzie na tor wu er iksem, niż Fiacikiem który może służyć jako auto do wypadów na weekend. Wszystko zależy od konkretnego ogłoszenia, z tego co wiem Subaru WRX w dobrym stanie bardzo dobrze trzymają cenę, a ta z ogłoszenia trochę tania

Od siebie zaproponowałbym takie fury:
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
lub dozbierać jeszcze z 5tysiaków i rozejrzeć się za Golfem 5 GTI, jest zarówno szybki jak i fajnie się spisze podczas normalnej jazdy (Fiatem Coupe, Celicą, Eclipsem, Hyundaiem, Mazdą itp w 5 osób nie pojedziesz :P )
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka

08 Kwi 2010, 15:28

poldi2311 napisał(a):Impreza WRX napewno objechał bym tego Fiata :D W dodatku wydaje mi się że impreza była by mnie awaryjna niż Fiat i bardziej podatna na katowanie a chyba o to tu własnie chodzi bo takiego samochodu nie kupuje się po to żeby sobie delikatnie jezdzić. Wracając jeszcze do tego Fiata Cupe to duzo ziomów odstawia na tych samochodach takie wiejskie tuningi ze az czasami zastanawiam się po co takimim ludziom sprzedają akcesoria do tuningu :D


Nic nie proadze, że seria 20VT nie jedzie. Lepiej przyspiesza bo ma 4x4 ale potem 3 bieg i bez problemu subaru już dogonione :). A awaryjność w 20VT jest znikoma, więc nie wiesz co piszesz. Katowanie no jeśli stać cię na jeżdżenie dzień w dzień po kilka godzin do odcinki to wiesz... A jak myślisz, że posiadacze 20VT jeżdżą deliktanie to delikatnie mówiąc jesteś w gównie. Wiejski tuning też rzadko się zdarza w FC bo szanowna młodzież mów " Fiat grat" dzięki czemu BMW jest dresiarskie a Calibra jak i Golf wieśniackie...
Po za tym chyba lepiej kupić ładnego Plusa z 2000 r niż zagazowaną Impreze z 2005r.
Ja tu nikogo nie będę namawiał... " Kupujta co chceta" :smile:
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

08 Kwi 2010, 21:56

No o tym zapomniałem napisać że właściciele imprezy lubią ją pokatować xD tyle że tu nie była mowa o 2005 r bo za to musisz dać jakieś 50 tys :) Wysłałem nawet linka z starszym rocznikiem:P Nie napisałem że posiadacze 20VT to dresiarze tylko że często widzę wieśniackie tuningi na tych samochodach :)

[ Dodano: Czw Kwi 08, 2010 22:19 ]
Zawsze tez można zaoszczedzić :) i mieć spoko brykę :D[link do oferty na Allegro wygasł]
poldi2311
Nowicjusz
 
Posty: 40
Miejscowość: Stalowa wola

09 Kwi 2010, 18:08

Róznica jest tylko taka, że Impreza jest samochodem własnie do upalania, a taki fiat jest zwykłym samochodem z mocniejszym silnikiem. Pozatym bardziej bym się obawiał, że ludzie " palili laczki" takim fiacikiem niż subaru.


WRX auto na tor? :shock: WRX to fajne autko na wakacje, na tor ewentualnie moze byc STI/EVO a nie WRX.


Nic nie proadze, że seria 20VT nie jedzie. Lepiej przyspiesza bo ma 4x4 ale potem 3 bieg i bez problemu subaru już dogonione

Dogonić WRXa możesz w tym momencie, mając 70koni więcej od niego z tym, ze na pierwszym zakręcie czy nawrocie zostaniesz sporo w tyle, to samo na sypkiej/mokrej drodze lub w zimie. Pozatym jak chcesz porównywac swoje 300konne FC to stawiaj go obok STI a tu już w zasadzie nie masz kompletnie szans.
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Silnik 2JZ-GTE - Toyota
    Trudno znaleźć silnik o większej rozpoznawalności wśród miłośników samochodów sportowych niż 2JZ. Historia tej 6-cylindrowej, 3-litrowej, rzędowej jednostki sięga początku lat 90., a motor jest najczęściej ...