Które punto wybrać? // ewentualnie inny samochód do 4-5tys?

25 Mar 2010, 19:58

Witam!
Fundusze na samochód w ostatnim czasie mi stopniały i niestety obecnie poszukuję samochodu za 4tysiące (max 5)... po dłuższym przeglądaniu różnych forów itd. doszłam do wniosku, że dobrym rozwiązaniem będzie dla mnie fiat punto I.
Po wielu godzinach spędzonych na otomoto tudzież allegro wybrałam kilku faworytów, a jako, że nie znam się zbytnio to bardzo proszę o wypowiedź co o nich myślicie :)

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]

Z góry przepraszam za powalającą ilość linków xD niestety tak jak napisałam wcześniej - nie znam się i liczę, że pomożecie mi zrobić odsiew tych gorszych ;)
Ostatnio edytowany przez agacia, 26 Mar 2010, 19:13, edytowano w sumie 1 raz
agacia
Początkujący

Miejscowość: Katowice ^^

25 Mar 2010, 20:16

Według mnie najlepszy jest [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] . Koleś pisze ze jego stan jest wręcz idealny, na pewno warto jest zadzwonić i spytać się co i jak i się umówić na jazdę próbną zobaczyć czy naprawdę "nic nie stuka i nie puka". Niby jest bezwypadkowy ale nie ma foty centralnie z tyłu, przypadek ?
Dragus
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: ..:>>.?

26 Mar 2010, 08:38

No mnie też się ten punciak podoba i do tego rzut beretem ode mnie, jednak zauważyłam, że usterko boczne jest chyba taśmą przyklejone O.o
Z tego co patrzyłam to duży wydatek to to nie jest takie nowe lusterko a dzięki temu szło by zbić cenę :P

Chyba, że polecilibyście mi inne autko niż punto?? małe, tanie w eksploatacji i w ewentualnych naprawach, mało awaryjne, na stosunkowo krótkie dystanse no ale czasami gdzieś na dłuższe (rzadko), do tego żeby był jako tako "miły dla oka" ;).
Wcześniej jak miałam więcej funduszy to chciałam corsę b no ale teraz za 4tys corsy nie kupię :((
agacia
Początkujący

26 Mar 2010, 14:35