Co kupić? trzy moje typy...

13 Maj 2008, 09:30

Witam! Mam do wydania na samochod 11500 zl i co najgorsze jestem laikiem. szukam samochodu, do ktorego czesci nei beda drogie a naprawy nie beda czeste. Zastanawiam sie między:
-mazda 323F [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
-golf III z silnikiem 1.6 z 1995 roku
-renault laguna [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Najbardziej mi sie z tych wszystkich podoba laguna i co najlepsze ma powymieniane czesci: pasek rozrzadu oleje i jeszcze inne, najbardziej komfortowy i najladniejszy z tych wszystkich, tylko problem w tym ze to renault i mam obawy ze zaraz sie popsuje i bede musial doplacic wiecej niz on kosztuje.
zine2005
Nowicjusz

13 Maj 2008, 09:50

Zależy od tej konkretnej Laguny, ale generalnie pierwsza generacja Laguny nie cierpi na jakieś specjalnie niewdzięczne problemy techniczne. Laguna II jest pod tym względem gorsza.

Ja bym się poważnie zastanowił nad tą Mazdą. Co prawda nigdy nie lubiłem aut o charakterystyce sportowej z wyglądu, a ta Mazda to ma, to jednak zaczynam się do Mazdy (tych starszych) przekonywać.

Z częściami jednak będzie trudniej niż w przypadku Renault.

A Golf III? Eh... jak znajdziesz taki nie podrasowany od dziadka to możesz brać, ale bardzo, bardzo ciężko ustrzelić dobrego Golfa III.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

13 Maj 2008, 10:26

a jak z awaryjnoscia? ktory samochod prawdopodobnie szybciej sie popsuje?
zine2005
Nowicjusz

13 Maj 2008, 11:20

chyba golf bedzie najmniej awaryjny a czesci znajdziesz naprawde wszedzie.
laguna I tez nie powinna sprawiac wiekszych problemow ale mazde odradzam.
stasiowski121

13 Maj 2008, 12:59

Nie wiem, czy Mazda się posypie. Być może z tymi wersjami jest coś nie tak, bo generalnie Mazdy to dobre samochody.