jakie auto, jaki automat/manual, jakie sprzęgło, jaki rodzaj nawierzchni, jakie opony, pędzona jedna oś czy 2, są zblokowane dyfry czy wolne
na przyśpieszenie ma wpływ wiele czynników,
na automacie też zrobisz to samo hamulec w podłogę gaz w podłoge wkręcasz na pare tysi puszczasz hamulec i masz pocisk
![Mr. Green :mrgreen:]()
wszystko zależy od skrzyni, w automacie nie tracisz czasu na wysprzeglanie skrzyni robi się to automatycznie i o wiele szybciej, skrzyń automatycznych też jest wiele rodzajów, są też sportowe które przerzucają przy 7-8 tysiącach obrotów, jest też tiptronic/steptronic/mechatronic (w zależności od producenta) w których Ty decydujesz kiedy przerzucić bieg ale skrzynia robi to automatycznie (obecnie najczęściej stosowana skrzynia w sportach szybkich, i w sportowych limuzynach)
a i jeszcze jedno prędkość max nie ma się nie jak do przyśpieszenia są samochodu które przyśpieszają do 100 w 3-4s a nie osiągniesz nimi 200km/h są też takie które do 100 przyśpieszą w 14s ale pojedziesz nimi 270km/h
![Wink :wink:]()
dużo zależy od przełożeń skrzyi i dyfra