Co sadzicie o takim zestawie?

21 Lut 2011, 17:07

Witam. Mam mozliwosc kupna za 100zł takego zestawu.
Radio onwa mk3 + hustler 100cm zestrojone ze soba.
Bede zadowolony z takiego zestawu? Jestem kierowca malej osbówki i radia ciagle nie uzywam ale dosc czesto sie przyda. I jaki mniej wiecej to moze miec zasieg? I czy to dobra cena za ten zestaw? Oczywiscie uzywany zestaw
szyszekck
Nowicjusz

Miejscowość: Kielce

21 Lut 2011, 19:28

Stare dobre kultowe radio kiedyś czytałem artykuł o niej i jest to dobra konstrukcja z jeszcze lepszym mikrofonem antenka też ok. Tylko jedna ważna uwaga anteny nie stroi się do radia tylko da karoserii.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

21 Lut 2011, 22:31

PrezesArtek napisał(a):Stare dobre kultowe radio kiedyś czytałem artykuł o niej i jest to dobra konstrukcja z jeszcze lepszym mikrofonem antenka też ok. Tylko jedna ważna uwaga anteny nie stroi się do radia tylko da karoserii.

i chyba dlatego u mnie nie smiga. Moglem porozmawiac z kolega który siedzi kolo mnie w samochodzie ale nic dalej. To bedzie ten powód?
szyszekck
Nowicjusz

22 Lut 2011, 10:18

Całkiem możliwe trzeba sprawdzić SWR jak będzie mniejszy niż 1,5 to można tak zostawić jak większy to trzeb zestroić jak będzie zestrojona to sprawdzić moc powinno być ok 4W.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

22 Lut 2011, 15:04

PrezesArtek napisał(a):Całkiem możliwe trzeba sprawdzić SWR jak będzie mniejszy niż 1,5 to można tak zostawić jak większy to trzeb zestroić jak będzie zestrojona to sprawdzić moc powinno być ok 4W.

A jak sie to sprawdza? Bo jestem nowy w temacie i to moje pierwsze cb radio
szyszekck
Nowicjusz

22 Lut 2011, 18:47

Musisz mieć SWR miarkę albo jechać do jakiegoś serwisu ile kosztuje sprawdzenie to nie wiem ale strojenie ok 20-30zł
PrezesArtek
Stały forumowicz